קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

תבשיל הטונה אטריות הנפלא של ביל

תבשיל הטונה אטריות הנפלא של ביל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל תבשיל אטריות טונה המופלא של ביל. מנה אחת מכילה עד 41 גר' של חלבון, 19 גרם של שומן, וסך הכל 509 קלוריות. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. אם יש לך אפונה, אטריות ביצים, טונה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. מתכונים דומים: K של תבשיל אטריות טונה, תבשיל אטריות טונה, ו תבשיל אטריות טונה.

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות פרוסות, מנוקזותפטריות פרוסות, מנוקזות340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טונה, ארוזה במים, מנוקזתטונה, ארוזה במים, מנוקזת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות ביצים, מבושלאטריות ביצים, מבושל567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק פטריות מוקרם, מרוכזמרק פטריות מוקרם, מרוכז142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרי יבששרי יבש4ריבס, קצוץ טרי או קפואdurkee בצל מטוגןdurkee בצל מטוגן0(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה0(יכול להיות או להרחיק)פפריקה הונגרית מתוקהפפריקה הונגרית מתוקה283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה קפואהאפונה קפואה

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו עמק אלכסנדר מטנזאס עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.