קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

תבשיל פירות ים טרי

תבשיל פירות ים טרי
תבשיל פירות ים טרי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %72 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 1430 קלוריות, 142 גרם חלבון ו 13 גרם שומן. והוא יספק כ 1 מנות. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. גשו לסופר וקנו מרק עוף, פטרוזיליה, עלי אורגנו, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב החומץ הלבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת פקאן חומץ כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זה מובא לך על ידי BettyCrocker.com. לוקח את כל הגורמים בחשבון, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular של 80% וזה נהדר. נסו תבשיל פירות ים טרי, תבשיל פירות ים, ו תבשיל פירות ים (מתכונים דומים).

הוראות

1
זרוק כל שבור פגז או פתוח (מת) צדפות.
מרכיבים שתצטרך
תפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניותתפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניות
2
מניחים צדפות שנותרו במיכל גדול. מכסים במים וחומץ; לתת לעמוד 30 דקות; לנקז. לשפשף צדפות במים קרים.
מרכיבים שתצטרך
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
תפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניותתפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3
מבשלים בצל, מרק, יין, רסק עגבניות, אורגנו, זרעי שומר, זעפרן, פלפל אדום ועגבניות בתנור ההולנדי על חום בינוני על 10 דקות, ערבוב מדי פעם, עד הבצל רך.
מרכיבים שתצטרך
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
פירורי לחם, כמה חופניםפירורי לחם, כמה חופנים
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
זעפרןזעפרן
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
4
מערבבים צדפות ודגים. לכסות ולבשל 5 דקות. מערבבים באורז. מכסים ומבשלים כ 3 דקות, הסרת צדפות כפי שהם פותחים, עד שכל הצדפות נפתחות. זרוק כל צדפות שלא נפתחו. להחזיר צדפות לתבשיל.
מרכיבים שתצטרך
תפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניותתפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניות
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
תבשילתבשיל
5
מערבבים פטרוזיליה וקליפת לימון; מפזרים על תבשיל.
מרכיבים שתצטרך
הדבק או צבע מאכל נוזלי-ירוק, צהוב, כחול ואדוםהדבק או צבע מאכל נוזלי-ירוק, צהוב, כחול ואדום
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
תבשילתבשיל

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבש או מרק עוףיין לבן יבש או מרק עוף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף (מתוך קרטון 32 אונקיות)מרק עוף (מתוך קרטון 32 אונקיות)1קילוגרםצדפות לא מבושלות בצדפיםצדפות לא מבושלות בצדפים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן מבושלאורז לבן מבושל11 קילו קישואים,זרעי שומרזרעי שומר2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל אדום טחון (קאיין)פלפל אדום טחון (קאיין)21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל גדול, קצוץבצל גדול, קצוץ2(חוֹרֶף)עלי אורגנו טריים קצוצים או 1/2 כפית עלי אורגנו יבשיםעלי אורגנו טריים קצוצים או 1/2 כפית עלי אורגנו יבשים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חוטי זעפרן, אם תרצה בכךחוטי זעפרן, אם תרצה בכך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות גדולות, קצוץעגבניות גדולות, קצוץ1בצל צהוב בינוני, קצוץ1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ לבןחומץ לבן454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)snapper אדום או פילה לבנבן, לחתוך לחתיכות 2 אינץsnapper אדום או פילה לבנבן, לחתוך לחתיכות 2 אינץ