קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות6
ציון בריאות29
מגזין

תוצרת בית בסגנון דרומי עוף וכופתאות

תוצרת בית בסגנון דרומי עוף וכופתאות
המתכון תוצרת בית בסגנון הדרומי עוף וכופתאות יכול לספק את השתוקקות הדרומית שלך בסביבה 1 שעה ו -45 דקות. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 1337 קלוריות, 82 גרם חלבון ו 84 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית די יקרה. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2189 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו חלב-חמאה, סלרי, תיבול עופות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. מתכונים דומים: עוף בסגנון דרומי וכופתאות, עוף בסגנון דרומי וכופתאות, ו עוף בסגנון דרומי & כופתאות.

הוראות

1
מתכון: עוף בסגנון דרום תוצרת בית וכופתאות
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
2
מהמטבח של דיפ סאות ' דיש
3
זמן הכנה: 15 דקות / זמן בישול: 1 שעה 30 דקות |

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות6(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)1גדול1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1צלעצלע סלרי שלמה עם עליםצלע סלרי שלמה עם עלים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף שמורעוף שמור1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בסיס עוףבסיס עוף2בצל צהוב בינוני, קצוץמניית העוף השמורהמניית העוף השמורה2קילוגרםתרנגולת גדולהתרנגולת גדולה2sprigsפטרוזיליה טרייהפטרוזיליה טרייה0(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1(חוֹרֶף)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1( חצילים)20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות0(יכול להיות או להרחיק)צווארי עוףצווארי עוף796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשומן חזיר או קיצור ירקותשומן חזיר או קיצור ירקות6ריבס, קצוץ טרי או קפואמים לכיסוימים לכיסוי

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות את המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי
המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי