קושיקל
מוכן ב13 דק.
מנות12
ציון בריאות0
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

תמרים ממולאים Manchego עטוף בבייקון (טאפאס)

תמרים ממולאים Manchego עטוף בבייקון (טאפאס)
המתכון Manchego-ממולאים תאריכים עטופים בייקון (טאפאס) מוכן תוך כ 13 דקות, וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן וקמאיות ומתאים לאוהבי מזון אירופאי. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 4 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 98 קלוריות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הזו. לך לחנות ותביא בייקון, תאריכים, גבינת מנצ'גו, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: טאפאס: תאריכים עטופים בבייקון ורוטב פלפל אדום מתוק, תאריכי בייקון עטופים עם צ'וריסו ומנצ' גו, ו תאריכי בייקון עטופים עם מנצ'גו, רוטב Romesco.

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

Tempranillo, Albarino, ו Grenache הן אפשרויות נהדרות לספרדית. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. אתה יכול לנסות את האספסוף Tempranillo. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
אספסוף Tempranillo
אספסוף Tempranillo
תאנה טרי המשימה, שזיף אוכמניות לשאת את הערות הפרי, יחד עם ניחוחות ארוגים של עור בליה ותבלינים אפייה מתוק. טעמים של פירות כחולים, אבקת קקאו וקינמון מעילים את החיך, בעוד הטאנינים המאובקים והכפריים שבים את הגימור ויוצרים את האיזון המושלם בין הפרי והמבנה. Tempranillo נאמן-לצורה קלאסי.