קושיקשה
מוכן ב15 דק.
מנות54
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

תערובת ביסקוויט חמאה

תערובת ביסקוויט חמאה
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל בכל פעם שאתם חושקים באוכל דרומי. נסו להכין תערובת ביסקוויט חלב בבית. מנה אחת מכילה 162 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן. אתה מקבל תוספת שמגישה 54. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם אבקת אפייה, סודה לשתייה, קמח וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 19%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון ביסקוויט חמאה, ביסקוויט חלב חמאה דרומי, ו תערובת ביסקוויט.

הוראות

1
בקערה שלבו את שבעת המרכיבים הראשונים; חותכים את הקיצור עד לקבלת פירורים. יש לאחסן בכלי אטום במקום קריר ויבש עד 6 חודשים.
מרכיבים שתצטרך
תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
ביסקוויט חמאה
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
בוטנים קלויים, קליפות הוסרובוטנים קלויים, קליפות הוסרו
3
ניתן להשתמש בתערובת כדי להכין את המתכונים הבאים (שנמצאים גם במאתר המתכונים): עוגיות בייקון וביצה, עוגת עוף מהירה, ריבועי עוגת גבינה, גלגלי בשר בקר עם רוטב, פיצה גבינה וחזירים בביסקוויטים.
מרכיבים שתצטרך
בוטנים קלויים, קליפות הוסרובוטנים קלויים, קליפות הוסרו
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
6 שיני שום גדולות פרוסות דקות6 שיני שום גדולות פרוסות דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
(קיבלר)(קיבלר)

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ניתן לשלב עוגיות חמאה עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל ברביקיו. קרוגר-רומפ מונסטרר ריינברג קבינט ריזלינג עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
קרוגר-רומפ מונסטרר ריינברג קבינט ריזלינג
קרוגר-רומפ מונסטרר ריינברג קבינט ריזלינג
ריינברג הוא הגבוה ביותר מבין שלושת אתרי הג 'י-ג' י, על קוורציט מזוהם וטיחים מאובקים. תפוחים מתוקים ופירות צהובים הם בעלי חשיבות עליונה כאן, אם כי תווי הטרואר המינרליים נותנים בסיס איתן. אלה יינות של קסם אמיתי, לא רק דרכים מנצחות.