קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות1
ציון בריאות71
סוגי מאכליםסלט
מגזין

תפוח פיקנטי - סלט אגוזים עם רוטב בלסמי-צימוקים נטול שומן

תפוח פיקנטי - סלט אגוזים עם רוטב בלסמי-צימוקים נטול שומן
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סלט תפוח-אגוז חריף עם רוטב בלסמי-צימוקים נטול שומן. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 705 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %47 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. גשו לסופר וקנו חומץ בלסמי, צימוקים זהובים, מים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב זרעי chia אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ההייפ סביב זרעי צ'יה & פודינג תות Chia כקינוח. מתכונים דומים: רוטב אורז בר עם צימוקים ללא גלוטן וחמוציות וחמוציות (או אגוז), סלט צימוקים ואגוזים פריכים, ו סלט חמוציות אגוז מסוכר עם רוטב בלסמי.

הוראות

1
מערבבים את החסה, התרד והנבטים או סלט ברוקולי בקערת סלט גדולה וזורקים היטב עם רוטב בלסמי. למעלה עם שאר החומרים טפטוף עם קצת יותר ההלבשה, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
סלט ברוקוליסלט ברוקולי
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
נבטיםנבטים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

מרכיבים

1קטןתפוח, קצוץתפוח, קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 שיני שום גדולות, קלופות וקצוצות2 שיני שום גדולות, קלופות וקצוצות11 קילו קישואים,1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבטי r, נבטי אספסת, או סלט ברוקולינבטי r, נבטי אספסת, או סלט ברוקולי21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.זרעי צ'יהזרעי צ'יה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומוס, מבושלחומוס, מבושל1ציפורן גדולה1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהובים (ראה הערה להלן)צימוקים זהובים (ראה הערה להלן)1jalapeno צ'ילה, נבקע, זרע קצוץ דק (להוסיף פחות או יותר לפי הטעם)jalapeno צ'ילה, נבקע, זרע קצוץ דק (להוסיף פחות או יותר לפי הטעם)2(חוֹרֶף)מיץ לימון מאייר או 1 כף מיץ לימון רגילמיץ לימון מאייר או 1 כף מיץ לימון רגיל11 קילו קישואים,מיסו לבן רך או מלח לפי הטעםמיסו לבן רך או מלח לפי הטעם11 קילו קישואים,פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1בצל צהוב בינוני, קצוץחסה רומיין, קצוץ (כ 1 לב רומיין)חסה רומיין, קצוץ (כ 1 לב רומיין)1WES E אומנויות השפה האנגליתרוטב נוסף, לפי הטעםרוטב נוסף, לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ בלסמי לבןחומץ בלסמי לבן