קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות29
מגזין

תפוחי אדמה, בשר חזיר, ברוקולי ומרק גבינה עם כופתאות תינוק

תפוחי אדמה, בשר חזיר, ברוקולי ומרק גבינה עם כופתאות תינוק
תפוחי אדמה, בשר חזיר, ברוקולי ומרק גבינה עם כופתאות תינוק עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 536 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 27 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור סתיו. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-194 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך ברוקולי, מלח ופלפל, ביצה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. . אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 90% וזה מדהים. נסו כופתאות ירקות וברוקולי מעל בייבי בוק צ'וי, ברוקולי & מרק תפוחי אדמה גבינה, ו ברוקולי גבינה ומרק תפוחי אדמה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את החמאה בסיר מלאי גדול על אש בינונית. מבשלים ומערבבים סלרי, בצל, גזר ושום עד הבצל הוא שקוף. מערבבים תפוחי אדמה, עוף, קאיין, טימין, ופטרוזיליה. מביאים לרתיחה, ואז מכסים ומפחיתים חום. מבשלים עד תפוחי האדמה הם מכרז, על 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
תפוח אדמהתפוח אדמה
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פטרוזיליהפטרוזיליה
חמאהחמאה
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מערבבים את הביצה והקמח יחד בקערה באמצעות מזלג עד התערובת דומה גרגרי אורז.
מרכיבים שתצטרך
דגניםדגנים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
אורזאורז
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים חזיר וחלב לתוך סיר המניות ולאפשר המרק לחזור לרתיחה. לאט לאט מפזרים את תערובת הכופתאות לתוך המרק, ערבוב כל הזמן כדי למנוע גושים. מבשלים במשך 10 דקות, ערבוב מדי פעם. מערבבים ברוקולי וגבינת צ ' דר. מבשלים עד הברוקולי רך וגבינת הצ ' דר נמסה, כ -5 דקות. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
ברוקוליברוקולי
מלאימלאי
חלבחלב
מרקמרק
חםחם
ציוד שתשתמש בו
סירסיר