קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 20 דק.
מנות18
ציון בריאות29
מגזין

תרנגול ההודו הרעב לתשומת לב של לחות

תרנגול ההודו הרעב לתשומת לב של לחות
תרנגול ההודו הרעב לתשומת לב של לחות עשוי להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 33% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 18 מנות סועדים. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 73 גרם חלבון, 31 גרם שומן, ובסך הכל של 657 קלוריות. 12 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם הודו, מלח ופלפל, מלית וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך את כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 4 שעות ו -20 דקות. עם כפית ציון 84%, המנה הזו מרהיבה. נסו חומוס ארטישוק רעב, רעב, שימו לב, מסוקים, ו ב-תשומת לב עוף בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 325 מעלות צלזיוס (165 מעלות צלזיוס). הגדר מתלה לתנור למצב הנמוך ביותר כך שההודו יתאים.
מרכיבים שתצטרך
טורקיה כולהטורקיה כולה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
שוטפים את ההודו ומייבשים.
מרכיבים שתצטרך
טורקיה כולהטורקיה כולה
3
מניחים בתבנית צלייה גדולה וממלאים באופן רופף את החלל במילוי. משפשפים חמאה מבחוץ, ומתבלים במלח ופלפל. השתמש ביריעת נייר אלומיניום גדולה כדי ליצור אוהל מעל הציפור.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מילוימילוי
חמאהחמאה
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבת צלייהמחבת צלייה
4
מכניסים לתנור שחומם מראש, וכאן זה נהיה מעניין. למרוח כל 5 עד 10 דקות-בכל מקום! בכל פעם שאתה לא עושה משהו,למרוח! אם אתה עסוק מכדי להכתים, התחלף עם מישהו אחר. לאחר 2 שעות, להסיר את האוהל לסכל. המשך לצלות עד שהטמפרטורה הפנימית מגיעה ל -180 מעלות פרנהייט (82 מעלות צלזיוס) כאשר היא נלקחת בחלק העבה ביותר של הירך. זה צריך לקחת בערך 4 שעות בסך הכל.
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור