קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

צלעות חזיר מזוגגות חמוציות

צלעות חזיר מזוגגות חמוציות
צלעות חזיר מזוגגות חמוציות זה ... ללא גלוטן וללא לקטוז מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 29 גרם חלבון 14 גרם של שומן, וסך הכל 434 קלוריות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. לכי לחנות וקחי ג'לי תפוחים, עלי טימין, רוטב אוכמניות, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב קורנפלור אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג קורנפלור שוקולד כקינוח. נסו צלעות חזיר מזוגגות, צלעות חזיר מזוגגות, ו צלעות חזיר מזוגגות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר, וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה פולי ג ' ונסון Carneros עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.