קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות24
מגזין

לחמניות בקר Lemongrass עם אטריות אורז

לחמניות בקר Lemongrass עם אטריות אורז
, המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 30 גרם חלבון 22 גרם של שומן, וסך הכל 463 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו בזיליקום, חומץ אורז, חלפיניו, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכונים דומים: לחמניות אורז בקר למונגראס וייטנאמי, תבשיל בשר Lemongrass עם אטריות, ו תבשיל בשר תאילנדי עם לימון ואטריות.

הוראות

1
משרים 2 תריסר שיפודי במבוק 8 אינץ ' במים חמים במשך 30 דקות. להשחיל את הסטייק על שיפודים ומניחים על תבנית אפייה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
2
במעבד מזון, לשלב את lemongrass, שאלוט, שני שלישים של השום, 3 כפות של הסוכר ואת כוסברה ופלפל. דופק עד צורות משחה חלקה. עם המכונה על, להוסיף 3 כפות של רוטב דגים 2 כפות שמן.
מרכיבים שתצטרך
3
מברישים את הבשר עם המרינדה ולתת לעמוד במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
בינתיים, על קרש חיתוך, להשתמש בצד של סכין גדול כדי לרסק את השום הנותרים 3 כפות של סוכר כדי להדביק. בקערה קטנה, לזרוק את הדבק שום עם רסיסי גזר ולתת לעמוד במשך 15 דקות. מערבבים את 5 כפות הנותרים של רוטב דגים, מיץ לימון, חומץ אורז, מים ושליש של jalapeos.
מרכיבים שתצטרך
5
בסיר גדול של מים מלוחים רותחים, לבשל את אטריות האורז עד רק נבול, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
6
מסננים ושוטפים מתחת למים קרים.
מרכיבים שתצטרך
7
מסננים היטב, ולאחר מכן להעביר מגש.
8
תדליק גריל. שמן קלות את הסורג. גריל שיפודי בשר על אש בינונית-חמה במשך 1 עד 2 דקות לכל צד עבור בשר בינוני-נדיר. מסדרים את השיפודים על האטריות ומפזרים את הבוטנים.
מרכיבים שתצטרך
9
מגישים עם רוטב טבילה, עשבי תיבול טריים, נבטי שעועית, חסה ושני השלישים הנותרים של jalapeos כך האורחים שלך יכולים לעשות חבילות משלהם.
מרכיבים שתצטרך