קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות13
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

צלעות חזיר בגריל עם סלסה Tomatillo

צלעות חזיר בגריל עם סלסה Tomatillo
מתכון צלעות חזיר בגריל עם סלסה Tomatillo יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בערך 45 דקות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 7 גר' של חלבון, 19 גרם של שומן, וסך הכל 346 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו שיני שום, צ'ילי חלפיניו, כוסברה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכונים דומים: צלעות חזיר צ'ילי בגריל עם סלסה טורטילה-Tomatillo, צלעות חזיר בגריל עם Tomatillo, תירס, סלסה אבוקדו, ו צלעות חזיר צ'ילי בגריל עם סלסה טורטילה-Tomatillo.

הוראות

1
מטאטא Preheat.
2
מניחים tomatillos, 4 שיני שום שלמות, ו jalapeños על גיליון אפייה מעוטר. Broil עד רך וירקות הם חרוך מעט, מפנה מדי פעם, על 7 דקות שום ו 8 דקות עבור tomatillos ו jalapeños.
מרכיבים שתצטרך
3
העברה לצלחת ולתת לעמוד עד מגניב מספיק כדי להתמודד. חלפיניו גזע וזרע.
4
מניחים tomatillos, שום, jalapeños, בצל, וכוסברה במעבד. מחית עד כמעט חלקה. מתבלים סלסה טומטילו עם מלח ופלפל. האם קדימה סלסה יכול להתבצע 1 יום קדימה. כיסוי וצינה. להחזיר סלסה לטמפרטורת החדר לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
5
הכן ברביקיו (חום בינוני-גבוה). לשפשף את שני הצדדים של צלעות חזיר עם שן שום חצוי.
מרכיבים שתצטרך
6
מפזרים מלח ופלפל כשר, מברשת בשמן. גריל עד רק מבושל דרך, כ 8 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
7
העברת צלעות לצלחת; תן לנוח 10 דקות. טורטיות גריל עד חרוך מעט, על 1 דקה לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
8
מגישים צלעות עם טורטיות וסלסה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר ניתן לזווג עם שרדונה, פינו נואר, ריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.