קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות30
ציון בריאות1
מגזין

2-Kiss Cupcakes

2-Kiss Cupcakes
המתכון 2-Cupcakes נשיקה יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-45 דקות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 30 מנות. מנה זו מכילה סביב 4 גר' של חלבון, 26 גרם של שומן, וסך הכל 483 קלוריות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זה עובד טוב כמו קינוח. אם יש לך ביצים, אפיית קקאו, קמח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו Cupcakes נשיקה ראשונה, עוגיות נשיקת בראוני, ו עוגות נשיקה סודיות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקציפים חמאה, סוכר, ביצים ווניל; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ביצהביצה
2
מערבבים קמח, קקאו, סודה לשתייה, אבקת אפייה ומלח; מוסיפים לסירוגין עם מים לתערובת חמאה. מלא כוסות מאפין מרופדות בנייר חצי מלא.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
חמאהחמאה
אבקת קקאואבקת קקאו
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
3
מניחים טיפת שוקולד במרכז כל אחד.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
4
אופים ב 350 מעלות במשך 20 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
בואו מגניב. כדי להכין ציפוי שוקולד לשלב את כל החומרים זיגוג; לנצח עד חלקה. פרוסט עם ציפוי שוקולד קאפקייקס. מעל כל אחד עם טיפת שוקולד.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי שוקולדציפוי שוקולד
שוקולדשוקולד
קאפקייקסקאפקייקס
ציפויציפוי

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפיית קקאואפיית קקאו1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפיית קקאואפיית קקאו0(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך3ביצים, מכותביצים, מכות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרגרינה, נמסהמרגרינה, נמסה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו60שוקולד חלב טיפות, מחולקשוקולד חלב טיפות, מחולק8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)3946 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב