קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות28
מגזין

20 דקות אנצ'ילדות עוף

20 דקות אנצ'ילדות עוף
20 דקות אנצ'ילדות עוף יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 422 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 11 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. גשו לסופר וקנו שעועית, כמון טחון, גבינת תערובת מקסיקנית עם 4 גבינות, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב השעועית השחורה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שעועית שחורה וקינוח בטטה כקינוח. נסו Enchiladas בקר מואר עם רוטב אנצ'ילדה 10 דקות, אנצ'ילדות עוף (אנצ' ילדות דה פולו), ו אנצ'ילדות דה פולו (אנצ' ילדות עוף) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מטגן גבוה.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
2
שלב הראשון 9 מרכיבים בסיר בינוני; מערבבים עם מקצף. מביאים לרתיחה על חום גבוה; לבשל 2 דקות או עד מעובה. שמור 1 1/2 תערובת רוטב כוסות.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
3
מוסיפים עוף ושעועית למחבת; מבשלים 2 דקות או עד שהעוף מחומם היטב.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
שעועיתשעועית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מחסנית טורטיות; לעטוף מחסנית מגבות נייר לחה מיקרוגל גבוה במשך 25 שניות. כפית על תערובת 1/3 כוס עוף במרכז כל טורטייה; להתגלגל. מסדרים טורטיות, צד התפר למטה, בחלק התחתון של זכוכית 13 x 9 אינץ ' או צלחת אפייה קרמיקה מצופה ספריי בישול. למעלה עם רוטב שמור וגבינה. צלייה 3 דקות או עד גבינה הוא השחמה קלות רוטב הוא תוסס. למעלה עם עגבניות וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
עוטףעוטף
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עוף שלםעוף שלם
גבינהגבינה
עגבנייהעגבנייה
רוטברוטב
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
תבנית אפייהתבנית אפייה
מיקרוגלמיקרוגל
5
מגישים עם שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה לא מלוחה, שטופה ומרוקנתשעועית שחורה לא מלוחה, שטופה ומרוקנת425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות גרוס skinless, boneless rotisserie חזה עוף (אודותכוסות גרוס skinless, boneless rotisserie חזה עוף (אודות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף ללא מלח (כמו סוונסון)ציר עוף ללא מלח (כמו סוונסון)2(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף126-inchs(6 אינץ') טורטיות תירס(6 אינץ') טורטיות תירס1(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל prechoppedבצל prechopped0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאונקיות מראש 4 גבינה מקסיקנית תערובת (אודותאונקיות מראש 4 גבינה מקסיקנית תערובת (אודות6(חוֹרֶף)צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוצותעגבניות קצוצות425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב עגבניות לא מלוחרוטב עגבניות לא מלוח

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 65 דולר לבקבוק.
סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר
סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר
הייחודי 2012 יש שכבות של דובדבן בר, שוש, פלפל שחור וקינמון. צבע אדום אודם חיוור טאנינים משיי להראות לנו כמה מלכותי האתר הזה.