קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות4
ציון בריאות51
מגזין

Bi Bim Bap With Beef Bulgogi

Bi Bim Bap With Beef Bulgogi
Bim Bap עם Bulgogi בשר דורש סביב 3 שעות מההתחלה ועד הסוף. והוא יספק כ 4 מנות. במנה עיקרית זו יש 687 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 24 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %46 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הקוריאנית הזאת. גשו לסופר וקנו שמן שומשום, גזר, אגס אסייתי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו בולגוגי בקר, בולגוגי בקר, ו Bim Bap עם Bulgogi בשר (מתכונים דומים).

מרכיבים

9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 שיני שום גדולות, קלופות וקצוצות2 שיני שום גדולות, קלופות וקצוצות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 טיפות רוטב סויה3 טיפות רוטב סויה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלח תיבול של Lawryמלח תיבול של Lawry1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, לחתוך לרצועותגזר, לחתוך לרצועות1צנון דייקון, מקולף וגרוסצנון דייקון, מקולף וגרוס4largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2ציפורןשום, מגורדשום, מגורד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר מגורדג'ינג'ר מגורד1אגס אסיאתי, קלוף מגורד דקאגס אסיאתי, קלוף מגורד דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואהדבק פלפל חם( kochujang), אופציונליהדבק פלפל חם( kochujang), אופציונלי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)יין אורזיין אורז2(חוֹרֶף)שמן שומשום, מחולקשמן שומשום, מחולק11 קילו קישואים,מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק סינטה, שומן גזוזסטייק סינטה, שומן גזוז3(חוֹרֶף)1 כפית רוטב סויה דל נתרן1 כפית רוטב סויה דל נתרן5(יכול להיות או להרחיק)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1( חצילים)קישואים, לחתוך לרצועותקישואים, לחתוך לרצועות

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הבומונט הופ מרגריט צ ' נין בלאן עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
Beaumont Hope Marguerite Chenin Blanc
Beaumont Hope Marguerite Chenin Blanc
פירות טריים, נקיים וחזקים.תואם בצורה מבריקה עם פירות ים במיוחד צדפות וכל מאכל אסייתי חריף להפליא.