קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות10
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

Chex® Popcorn-נתח בייגלה

Chex® Popcorn-נתח בייגלה
Chex® פופקורן-בייגלה נתח עשוי להיות רק תוספת אתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 3 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 228 קלוריות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. אם יש לך חמאה, בייגלה שוקולד חלב מצופה ממתקים, קרקרים בייגלה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. . מתכונים דומים: תערובת פופקורן מתוק ומלוח, עוגיות בייגלה שוקולד צ'אנק, ו עוגיות בייגלה שוקולד מריר.

הוראות

1
תרסיס גדול מאוד קערה למיקרוגל עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים דגנים, פופקורן וקרקרי בייגלה בקערה.
מרכיבים שתצטרך
קרקריםקרקרים
פופקורןפופקורן
בייגלהבייגלה
דגני בוקרדגני בוקר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
בקערה בינונית למיקרוגל, קרם מרשמלו מיקרוגל וחמאה שנחשפו על גבוה על 1 דקה, תוך ערבוב לאחר 30 שניות, עד קרם וחמאה נמסים וניתן לערבב חלק.
מרכיבים שתצטרך
קרם מרשמלוקרם מרשמלו
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
4
מערבבים, יוצקים על תערובת דגנים, ערבוב עד מצופה שווה. מיקרוגל נחשף על גבוה 2 עד 3 דקות, ערבוב כל דקה, עד התערובת מזוגגת. מגניב 5 דקות; מערבבים סוכריות.
מרכיבים שתצטרך
ממתקיםממתקים
דגני בוקרדגני בוקר
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
5
מורחים על נייר שעווה לקרר. לפרוץ לחתיכות. החנות מכוסה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מוגז הן אפשרויות נהדרות לפופקורן. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. מרטיני ורוסי רוזה נוצץ עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
מרטיני ורוסי רוז מוגז
מרטיני ורוסי רוז מוגז
בהשראת אזור פיימונטה המפורסם של איטליה, Martini & ROSSI Sparkling Rosé הוא יין ורוד אלגנטי. הוא מעוצב ממגוון ענבים, אשר נלחצים בעדינות כדי לשמור על ניחוחות ייחודיים, מעורר וצבע יפה.זה יין מבעבע יפה, עם ארומה מפתה הערות עדינות של פטל ורד בר, מוכיח אפריטיף מעולה, או לפיקניק עם חברים.