קושיקל
מוכן ב16 דק.
מנות3
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

Chipotle-גלילי גבינת שמנת סהר

Chipotle-גלילי גבינת שמנת סהר
מנה זו מכילה סביב 8 גר' של חלבון, 42 גרם של שומן, וסך הכל 554 קלוריות. מתאים ל-3 מנות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם בצל אדום, גבינת שמנת, שן שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 16 דקות. מתכונים דומים: גלילי גבינת שמנת סהר, אוכמניות קרם גבינה סהר לחמניות & בגידה, ו לחמניות סהר עוף קל: גבינת שמנת צ'ילה עקיצות.

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות Clos Amador Cava Tendre rosé. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 11 דולר לבקבוק.
Clos Amador קאווה Tendre עלה
Clos Amador קאווה Tendre עלה
צבע ורוד עמוק ועמוק עם מראה מבריק. היווצרות מתמדת של מחרוזות של בועות בסדר. ניחוחות נקיים ועזים של פירות אדומים, אופייניים למגוון, עם פתק קל של פרח ורדים. טרי ואלגנטי, עם הערות מסומנות של פירות בר, פטל ודובדבנים המסדרים טעם לוואי מוצק, רחב.קלוס אמאדור רוז (Clos Amador Rose), שנהנתה במיוחד כאפריטיף, מהווה התאמה מושלמת למוס שוקולד מריר, והיא אלוהית עם פירות אדומים טריים ועוגות כמו שרלוט תות שדה.