קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

Chipotle-צלעות חזיר מנגל שזיפים

Chipotle-צלעות חזיר מנגל שזיפים
צלעות חזיר צ'יפוטלה-שזיף עשוי להיות בדיוק אמריקאי מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. במנה עיקרית זו יש 454 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 23 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם מיץ תפוזים, מלח ופלפל, צ'יפוטלה באדובו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר החום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות קילו סוכר חום עם זיגוג חמאה חום כקינוח. נסו צלעות חזיר צ'יפוטלה דבש, צלעות חזיר צלויות עם רוטב ברביקיו צ'יפוטלה, ו צלעות חזיר בישול איטי צ'יפוטלה דבש (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מערבבים 1/4 כוס מים חמים עם קפה נמס ומערבבים להתמוסס. פעם אחת, מומס, לשלב עם רוטב שזיפים, מיץ תפוזים, רוטב צ ' יפוטלה וסוכר חום בסיר קטן על אש בינונית. מביאים את הרוטב לרתיחה ולהפחית את החום. מבשלים עד מעובה מעט, על 5 דקות. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
קפה נמסקפה נמס
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
סוכר חוםסוכר חום
רוטב שזיפיםרוטב שזיפים
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
רוטברוטב
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מעיל שני הצדדים של הצלעות עם הרוטב, חיסכון 2/3 כוס לצלחת. מסדרים את הצלעות, בצד בשרי, בשכבה 1 בתבנית אפייה מרופדת בנייר כסף. מכסים את המחבת בחוזקה בנייר כסף ואופים את הצלעות 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת
5
הסר את רדיד (מלמעלה), לרסס עם רוטב ברביקיו הנותר ולאפות את הצלעות 1 שעה יותר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
6
אפשר לצלעות המבושלות לנוח במשך 10 עד 15 דקות לפני חיתוך והגשה.
מרכיבים שתצטרך
צלעותצלעות

יין מומלץ: פינו נואר, שיראז, Zinfandel

פינו נואר, שיראז וזינפנדל הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות חזיר. צלעות חזיר וענבים צלויים אחרים עם רטבים מתוקים ומתובלים עובדים היטב עם יינות אדומים אלה. אתה יכול לנסות יינות טיודור באלו יין פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 68 דולר לבקבוק.
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
2007 היה אמור להיות הבציר הגדול ביותר היינו רואים בחיינו בקליפורניה. פינו נואר המסוים הזה מעמק אנדרסון הוא מכרם באלו הנמצא ממש מול יקב עין הזהב והכרם. הכרם הוא אחד מאתרי הפינו נואר הנדירים המתעקשים לייצר יינות מאסיביים. הפרי והמבנה הם ענקיים. יין זה יהיה גיל יפה במשך 20 שנים נוספות. ליהנות עכשיו או לקנות מקרה לשתות בעשור או שניים הבאים.