קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות15
מגזין

Cocktel דה Camarones (קוקטייל שרימפס)

Cocktel דה Camarones (קוקטייל שרימפס)
Cocktel דה Camarones (קוקטייל שרימפס) יכול להיות רק מתאבן hor אתה מחפש. מנה אחת מכילה 196 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. גשו לסופר וקנו עגבניות, פלפל, מיץ עגבניות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: קוקטייל שרימפס, אננס ואבוקדו (קוקטייל De Camarones con Piña y Aguacate), קוקטייל שרימפס (COCTEL DE CAMARONES), ו Coctel De Camarones (קוקטייל שרימפס בסגנון קולומביאני).

הוראות

1
מערבבים מרק, 1 מיץ ליים כף, ואורגנו בסיר גדול; מביאים לרתיחה. לבשל 5 דקות. זרוק את אורגנו.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
אורגנואורגנו
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים שרימפס למחבת; מבשלים 3 דקות או עד לסיום.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מעבירים תערובת שרימפס לקערה גדולה. מערבבים בקרח, מיץ עגבניות ורוטב חם.
מרכיבים שתצטרך
מיץ עגבניותמיץ עגבניות
רוטב חריףרוטב חריף
שרימפסשרימפס
קרחקרח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
בואו לעמוד 1 דקה או עד שהקרח נמס. מערבבים הנותרים 1/4 כוס מיץ ליים, בצל, עגבניות, מלפפון, פלפל, ומלח. מגניב. כיסוי וצינה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
מלפפוןמלפפון
פלפלפלפל
עגבנייהעגבנייה
בצלבצל
מלחמלח
קרחקרח
5
מערבבים בכוסברה. מחלקים תערובת שרימפס באופן שווה בין 6 קערות; העליון עם אבוקדו.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
אבוקדואבוקדו
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מקשטים עם פלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז
7
הערה יין: יין אחד יש הרבה מה להתאים בקוקטייל שרימפס מודגש זה. ליים, עגבניות, רוטב חריף, שרימפס, אבוקדו ... כולם משפיעים אחרת על היין. עם כל כך הרבה אלמנטים במשחק, מגישים לבן פשוט, יבש ומרענן שגמיש עם כל מיני מאכלי ים. אחד הטובים ביותר הוא albario, נמרץ, לבן מסוגנן מספרד. נסה נורה Albario 2005 מ Rias Baixas, ספרד ($15). -- קארן מקניל .
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
קוקטיילקוקטייל
אבוקדואבוקדו
שרימפסשרימפס
עגבנייהעגבנייה
לייםליים
ייןיין

מרכיבים

1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבוקדו קלופים חתוכים לקוביותאבוקדו קלופים חתוכים לקוביות1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ מלפפון אנגלי קלוףקצוץ מלפפון אנגלי קלוף4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2(יכול להיות או להרחיק)רוטב חריף בסגנון מקסיקנירוטב חריף בסגנון מקסיקני2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'לטין בטעם תותים של מותג jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג jell-o5(חוֹרֶף)מיץ ליים טרי, מחולקמיץ ליים טרי, מחולק6פלחי לייםפלחי ליים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1sprigאורגנו טריאורגנו טרי0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס קלופים ומוגדרים בינונישרימפס קלופים ומוגדרים בינוני2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוץ זרעעגבניות קצוץ זרע2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(מומלץ: סקרמנטו)(מומלץ: סקרמנטו)