קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות67
מגזין

Contadina® Insalata Minestrone

Contadina® Insalata Minestrone
Contadina® Insalata Minestrone עשוי להיות רק המרק שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 287 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. . אם יש לכם מלח ופלפל, פלפל, רסק עגבניות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. נסו מרק הירקות ואת Minestrone - le bouillon de légumes et la minestrone, נגיסות עגבניות-בזיליקום עם קונטדינה, ו Fagiano alla Contadina: פסיון, סגנון חקלאי (מתכונים דומים).

הוראות

1
לבשל פסטה על פי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
2
מסננים ושוטפים במים קרים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
3
מערבבים פסטה ומרכיבי סלט הנותרים, למעט גבינת פרמזן, בקערת מנה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
להקציף יחד חומרי הלבשה בקערה קטנה.
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
5
יוצקים מעל סלט ומערבבים היטב. מקררים לפחות 10 דקות לטעמים להתמזג לפני ההגשה.
6
מגישים עם גבינת פרמזן מגוררת, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית לבנה, שטופה ומרוקנתשעועית לבנה, שטופה ומרוקנת1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר חתוך לקוביותגזר חתוך לקוביות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו טרי קצוץאורגנו טרי קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה קפואה, מופשרתאפונה קפואה, מופשרת411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קונטדינה® פטיט עגבניות חתוכות לקוביות, מנוקזותקונטדינה® פטיט עגבניות חתוכות לקוביות, מנוקזות2(חוֹרֶף)בצל אדום קצוץ דקבצל אדום קצוץ דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה רוטיני יבשהפסטה רוטיני יבשה6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור לפי הטעםמלח ופלפל שחור לפי הטעם2(חוֹרֶף)רסק עגבניות ® Contadinaרסק עגבניות ® Contadina1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל צהוב קצוץפלפל צהוב קצוץ1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים חתוכים לקוביותקישואים חתוכים לקוביות

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית ניתן לזווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Tenuta di Nozzole La Forra קיאנטי Classico Riserva עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים.ריכוז ועומק מרשימים, עם ניחוחות ודובדבנים אדומים וטעמים משובצים בחומציות קיאנטי יפה ובמבנה טאני אלגנטי.