קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 55 דק.
מנות10
ציון בריאות26
מגזין

Crostini עם התפשטות שעועית פאבה ונענע

Crostini עם התפשטות שעועית פאבה ונענע
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d ' oeuvre, אז תנו הזדמנות ל Crostini עם התפשטות שעועית Fava ומנטה. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 2203 קלוריות, 73 גרם חלבון ו 34 גרם שומן. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם שמן זית, פול, נענע, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו-55 דקות. עם כפית נסו Fava Bean Crostini, פול ומנצ'גו קרוסטיני, ו Arugulan ו Fava-שעועית Crostini (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Piccini קיאנטי Classico. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 10 דולר לבקבוק.
פיקיני קיאנטי קלאסיקו
פיקיני קיאנטי קלאסיקו
אף מורכב ומתמשך מלא הערות של דובדבנים ופירות יער. החיך בנוי היטב, אלגנטי, עגול וחלק עם הערות פירותי טאנינים רכים וגימור ארוך. זיווג אידיאלי עבור בשר אדום בגריל ופסטה אל ראגו. תערובת: 90% סנג ' ובזה, 10% מרלו