קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות32
מגזין

Côtes de Boeuf עם חמאת עשבים

Côtes de Boeuf עם חמאת עשבים
Côtes de Boeuf עם חמאת עשב נטול גלוטן,, ו ומספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה כ 91 גר' של חלבון, 68 גרם של שומן, וסך הכל 980 קלוריות. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לכם מלח, חמאת עשב, סטייק עין-צלעות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. עם כפית ציון של 75% המנה הזאת די טובה. נסו Côtes de Porc, מרק בצל צרפתי וקוטס דה רון # יין וינופילים, ו ביף בורגיניון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מפזרים סטייקים עם מלח ופלפל. גריל מעל בינוני חם גחלים חם 5 דקות. סובב סטייקים 90 מעלות כדי ליצור סימני צלב. המשך לצלות 5 דקות. הפוך סטייקים, וגריל 10 דקות או עד מידה הרצויה של doneness, מסתובב באמצע זמן הבישול כדי ליצור סימני צלב.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
הסר מן הגריל; תן לנוח 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
3
לחתוך בשר מעצם.
מרכיבים שתצטרך
2 בצל ירוק טחון2 בצל ירוק טחון
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
4
חותכים באלכסון על פני התבואה לפרוסות בעובי 1/4 אינץ'. למעלה כל מנה עם טפיחה של חמאת עשבי תיבול. (ניתן לשמור את שאר החמאה בקירור לשימוש מאוחר יותר.)
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
אגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוףאגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוף