קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות27
מגזין

Easy Hoppin ' John

Easy Hoppin ' John
קל Hoppin ' ג'ון יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך כמובן. מנה זו מכילה כ 26 גרם חלבון 13 גרם של שומן, וסך הכל 444 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 8 . . זה מושלם עבור ערב השנה החדשה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לכם נקניק בשר בקר, אפונה שחורה, מים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 93% וזה נהדר. מתכונים דומים: בישול איטי הופין ג'ון עם נקניק: אפונה Easy Black Eyed, Hoppin ' ג'ון, ו Hoppin ' ג'ון.

הוראות

1
מניחים את הנקניק והבצל לסיר גדול מעל חום בינוני, ומבשלים ומערבבים עד הנקניק מתחיל חום, על 10 דקות. מערבבים את האפונה השחורה עיניים, ציר עוף, מים, פלפל קאיין, ולהביא לרתיחה. מערבבים את האורז, מכסים, ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד האורז הוא מכרז, 20 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם
1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אחוזת Gunderloch ריזלינג יבש עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Gunderloch Estate ריזלינג יבש
Gunderloch Estate ריזלינג יבש