קושימומחה
מוכן ב1 ש, 24 דק.
מנות6
ציון בריאות19
מגזין

Hellibut במרינדה, במיה - תירס לבן סוקוטש & סלט ארוגולה

Hellibut במרינדה, במיה - תירס לבן סוקוטש & סלט ארוגולה
סלט הליבוט, סוכות תירס ברוטב במיה-לבן וסלט ארוגולה עשוי להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 321 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 21 גרם שומן. גשו לסופר וקנו שמן זית, שמן זית כתית מעולה, טימין ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הדרומית הזו. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 24 דקות. מתכונים דומים: Chiles Rellenos עם תירס-ו-Okra Succotash, קציצות סרטן כחולות עם תירס גולמי, אוקרן וסוכוטאש ליים קי, ו הליבוט לה ואסקו קון Albuias En סלסה ורדה (הליבוט בסגנון בסקי עם שעועית לבנה ורוטב עשב).

מרכיבים

85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ארוגולה התינוק הפראיארוגולה התינוק הפראי2רצועותבייקון מעושן, קצוץבייקון מעושן, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצוי ירושה עגבניות שריחצוי ירושה עגבניות שרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שרי אדומותעגבניות שרי אדומות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעינים תירס לבן בגריל, על 2 אוזניים גדולותגרעינים תירס לבן בגריל, על 2 אוזניים גדולות3(יכול להיות או להרחיק)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה הליבוט, מחולק 4 מנות אפילופילה הליבוט, מחולק 4 מנות אפילו6ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב גספצ'ורוטב גספצ'ו6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור לפי הטעםמלח כשר ופלפל שחור לפי הטעם11 קילו קישואים,1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1(יכול להיות או להרחיק)מיורן טחוןמיורן טחון57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)במיה לחתוך לפרוסות עבות 1/2 אינץ', על 1/2 כוסבמיה לחתוך לפרוסות עבות 1/2 אינץ', על 1/2 כוס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(חוֹרֶף)שמן זית + יותר לפי הצורךשמן זית + יותר לפי הצורך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום טחוןבצל אדום טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין טחוןטימין טחון

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי להליבוט. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. סנטה Margherita פינו גריג ' יו עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.