קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות37
מגזין

Hoppin ' ג'ון סקילט

Hoppin ' ג'ון סקילט
Hoppin ' ג'ון מחבת יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך כמובן. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 346 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור ערב השנה החדשה. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. אם יש לכם מרק עוף נתרן מופחת, בייקון נתרן נמוך, גבינת צ'דר מתון נתרן מופחתת, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . נסו Hoppin ' ג'ון סקילט, הופין ג'ון, ו Hoppin ' ג'ון (מתכונים דומים).

הוראות

1
חותכים תשבץ בייקון לרצועות דקות. מבשלים בייקון ובצל במחבת עמוקה גדולה מעל חום בינוני 5 דקות או עד הבצל רך.
מרכיבים שתצטרך
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים אורז; מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
3
מוסיפים מרק ורוטב פלפל חריף; מביאים לרתיחה על חום גבוה. מערבבים באפונה שחורה עיניים. כיסוי; להפחית את החום ומבשלים 10 דקות או עד רוב הנוזל נספג. מערבבים עגבניות; חום דרך.
מרכיבים שתצטרך
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
4
הסר מהחום; מערבבים בגבינה 1 כוס.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
5
העברה ל 4 צלחות הגשה; העליון עם שאריות גבינה ופטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא וון זכייה ריזלינג. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
וון זכייה ריזלינג
וון זכייה ריזלינג
אם אהבת את ה — 2014-ואם לא, אנחנו צריכים לשלוח משלחת חיפוש אחר הלב שלך — אתה תמצא את זה שמח, שמח, שמח. חזקה יותר מ-14', היא גם יבשה ועשירה יותר. וזה כמו שזה צריך להיות; הפרוטות של מתיקות הוא מכיל יעלה ויפול עם המבנה של היין של כל שנה, כי זה מה שעושים ייננים הגיוניים. האחרים פשוט להגדיר נוסחה והיין "" יש XY גרם של סוכר וזאט של זאט."לא זכייה ריזלינג. זה תמיד יהיה יבש ותה מתוק כך תוכל לשמור על שינוי דעתך ("חכה, זה יין יבש, לא, זה יין מתוק, לא לחכות, זה יין יבש שוב....") בעוד הבקבוק מתרוקן מהר יותר ממה שאתה יכול לדמיין.