קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

Incredible Middles - קאפקייקס דקדנטי תפוח קרמל

Incredible Middles - קאפקייקס דקדנטי תפוח קרמל
Incredible Middles - Apple Caramel Decadent Cupcakes הוא מתכון אמריקאי שמגיש 12. חלק אחד מהמנה הזו מכיל בערך 4 גרם חלבון , 16 גרם שומן ובסך הכל 383 קלוריות . תמורת 40 סנט למנה , מתכון זה מכסה 6% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 4 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. המתכון הזה מבית Allrecipes דורש ציפוי שוקולד שמנת, תערובת עוגת קרמל תפוחים, שמן ומים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות . לא הרבה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 22% . קאפקייקס קרמל תפוחים , קאפקייקס קרמל תפוחים וקאפקייקס תפוחי קרמל דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מחממים תנור ל-350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
ציפוי שוקולד קרמי מסוג Duncan Hines®ציפוי שוקולד קרמי מסוג Duncan Hines®
2
מניחים 14-16 ספינות בכוסות מאפינס. (טיפ אפייה: רססו את החלק העליון של התבנית בתרסיס בישול כדי שהקאפקייקס ישתחררו מהתבנית בקלות רבה יותר.)
מרכיבים שתצטרך
1 קופסא Duncan Hines® תערובת עוגת קרמל תפוחים1 קופסא Duncan Hines® תערובת עוגת קרמל תפוחים
Duncan Hines® תערובת עוגת קרמל תפוחיםDuncan Hines® תערובת עוגת קרמל תפוחים
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מערבבים את הבלילה לפי ההוראות. שמים את הבלילה בתבנית מאפינס, כשני שליש מהכמות מלאה. תהיה לך מספיק בלילה ל-14-16 קאפקייקס.
מרכיבים שתצטרך
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
ציוד שתשתמש בו
בישול פולנטהבישול פולנטה
4
מערבבים שקיק קרמל לפי ההוראות על הקופסה. שמים כפית גדושה של קרמל על גבי הבלילה. לא לערבב לבלילה. מערבבים בעדינות קרמל לתוך משטח הקאפקייק באמצעות סכין.
מרכיבים שתצטרך
1/3 כוס מיץ קי ליים טרי1/3 כוס מיץ קי ליים טרי
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
ציוד שתשתמש בו
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
5
אופים 21-24 דקות. הקאפקייקס יהיו זהובים ויציגו בחזרה כשנוגעים בהם במרכזם. מניחים להתקרר לחלוטין לפני ההקפאה. פרוסט עם ציפוי וניל קרמי מסוג Duncan Hines® וקשט.
מרכיבים שתצטרך
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם בחירה מצוינת עבור קאפקייקס. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. NV Johnson Estate Cream Shery עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "