קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

Kitchari-אורז הודי מתובל

Kitchari-אורז הודי מתובל
אורז מתובל Kitchari - הודי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 383 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. ואינו מכיל גלוטן,, מתכון צמחוני מגישה 4 . מתכון זה אופייני למטבח ההודי. אם יש לך אורז בסמטי, מלח ים, זרעי כמון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מלח הים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בראוניז מלח ים פטל כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-10 היו אומרים שזה פגע במקום. מתכונים דומים: אורז חום מתובל, תערובת אורז מתובל תוצרת בית, ו אורז מתובל הקאריביים.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות Nikolaihof Hefeabzug גרונר Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -32 דולר לבקבוק.
Nikolaihof Hefeabzug Gruner Veltliner
Nikolaihof Hefeabzug Gruner Veltliner
# 65 Wine Spectator Top 100 של 2012בציר זה 2011 הוא מפורט במיוחד נמרץ ואתה נראה לטעום כל חלוק וכל לי. אור אבל ארוך, כמו מי מעיין או יין לבן גבוה ההר, עם פוטנציאל ההזדקנות הגדול.