קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות86
מגזין

Kofta קארי דל שומן

Kofta קארי דל שומן
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? Kofta קארי דל שומן יכול להיות מתכון יוצא דופן לנסות. מנה אחת מכילה 1295 קלוריות, 134 גרם חלבון ו 49 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %67 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. לך לחנות ותביא את גארם מסאלה, מיץ לימון, כוסברה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב החלב התאדה שומן נמוך אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאדג'מייפל נפלא כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : כדורי אנרגית קינמון דלי שומן, בייגל פחמימות נמוך-בצק ראש שמן קמח קוקוס, ו לאוקי kofta, איך לעשות לאוקי kofta / לאוקי kofta קארי.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי ניתן לזווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Brundlmayer Kamptaler Terrassen Gruner Veltliner עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
Brundlmayer Kamptaler Terrassen Gruner Veltliner
Brundlmayer Kamptaler Terrassen Gruner Veltliner
פרחים, פירות סיד עדין, תפוח ואורן תפוח עם רמז של עשבי תיבול, תבלין ושמרים, רך בטעם הראשון, למרות החומציות התוססת שלה, אז פשוט, טרי על החיך, פירות רכים, ניואנסים מינרליים, מבנה טוב ואיזון, גוף בינוני ומינרלים עדינים בגימור הפיקנטי.לוויה מושלמת למתחילים רבים כגון פורל מעושן, בשר חזיר, ירקות קרים, טאפאס, או גבינת עיזים במרינדה טרי עם עשבי תיבול; גם טוב מאוד עם ברביקיו דגים, מזון ים, או עוף קלוי.