קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מגזין

Mantastic מטוגן עוף וכריך וופל

Mantastic מטוגן עוף וכריך וופל
Mantastic מטוגן עוף וופל כריך עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 446 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 30 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. אם יש לכם צ'יפוטלה צ' ילה אבקה, חמאה, תערובת מקורית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. זה מובא לך על ידי BettyCrocker.com. מן ההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה ו -30 דקות. מתכונים דומים: Mantastic מטוגן עוף ' N ' ופל סנדוויץ, עוף מטוגן ועקיצות כריך וופל, ו כריך עוף מטוגן וופל עם סלט תפוחי אדמה וסלט כרוב.

הוראות

1
במחבת 12 אינץ', לבשל בייקון על אש נמוכה 8 עד 10 דקות, מפנה מדי פעם, עד פריך.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
ניקוז על מגבות נייר. תניח בצד.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
3
ב 6 אינץ ' מחבת, להמיס 1 כף חמאה על חום בינוני. מבשלים בצל בחמאה כ -10 דקות, ערבוב לעתים קרובות, עד חום זהוב. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
בין חתיכות של נייר שעווה או לעטוף פלסטיק, מניחים כל חזה עוף חלק בצד למטה; פאונד בעדינות עם צד שטוח של פטיש בשר או סיכה מתגלגלת עד בערך 1/2 אינץ ' עבה. עוף העונה עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חזה עוףחזה עוף
בשרבשר
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מרכך בשרמרכך בשר
מערוךמערוך
5
בקערה רדודה, מערבבים 3/4 תערובת ביסקוויק כוס 1/2 כפית אבקת צ ' יפוטלה. בקערה אחרת, להכות ביצה ונשאר 1/2 כפית אבקת צ ' יפוטלה עם מזלג. לטבול עוף לתוך תערובת ביצה; מעיל עם תערובת ביסקוויק.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ 'יפוטלה טחון צ' ילהפלפל צ 'יפוטלה טחון צ' ילה
תערובת אפייהתערובת אפייה
עוף שלםעוף שלם
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
ב 12 אינץ ' מחבת nonstick, חום 1/4 כוס שמן על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
הוסף עוף; לבשל 8 עד 10 דקות, הופך פעם אחת, עד עוף הוא כבר לא ורוד במרכז ציפוי הוא חום זהוב. בינתיים, בסיר 1 ליטר, סירופ מייפל חום 2 כפות חמאה לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
סירופ מייפלסירופ מייפל
עוף שלםעוף שלם
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
8
הסר מהחום; מערבבים בורבון. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
בורבוןבורבון
9
בקערה בינונית, מערבבים מרכיבי וופל עד מעורבב.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
יוצקים מעט פחות מ 2/3 גביע הבלילה על מרכז ברזל ופל חם. מכסה סגור של וופל ברזל.
ציוד שתשתמש בו
וופל ברזלוופל ברזל
11
אופים על 5 דקות או עד מהביל מפסיק. בזהירות להסיר ופל. חזור עם הבלילה שנותרה, מה שהופך 8 סעיפי וופל.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
1
מניחים סעיף ופל על צלחת; העליון עם 3 פרוסות בייקון, 1 חתיכת עוף, פרוסות בצל ועוד סעיף ופל.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
בייקוןבייקון
בצלבצל
2
חותכים כל כריך לשניים, לשרת עם סירופ לטבילה.
מרכיבים שתצטרך
סירופסירופ

מרכיבים

12פרוסות1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוסות בירה רגילה או ללא אלכוהול1/2 כוסות בירה רגילה או ללא אלכוהול0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1(יכול להיות או להרחיק)אבקת צ'יפוטלה צ' ילהאבקת צ'יפוטלה צ' ילה12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ מייפל טהורסירופ מייפל טהור4פרוסותבצל (מ 1 בצל בינוני)בצל (מ 1 בצל בינוני)0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עצמות כל אחד)חזה עוף ללא עצמות כל אחד)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ויסקי בורבוןויסקי בורבון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתמהיל מקוריתמהיל מקורי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתמהיל מקוריתמהיל מקורי

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות ויינגוט Willi Schaefer Graacher Domprobst ריזלינג ספטלזה מספר 5. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 69 דולר לבקבוק.
ויינגוט ווילי שייפר גראכר דומפרובסט ריזלינג ספטלס מספר 5
ויינגוט ווילי שייפר גראכר דומפרובסט ריזלינג ספטלס מספר 5