קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

POUPON אפור-סלמון מייפל

POUPON אפור-סלמון מייפל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סלמון אפור POUPON-מייפל. מנה אחת מכילה 257 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו שום, פילה סלמון, חרדל חום חריף poupon אפור, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב השמן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם בננה מנגו טבעוני כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, מתכונים דומים: מייפל וכרוב ניצנים מזוגגים אפור POUPON, מייפל וכרוב ניצנים מזוגגים אפור POUPON, ו גריי POUPON מוקרם תרד.

הוראות

1
מערבבים הראשון 5 מרכיבים עד מעורבב. להכניס למקרר 3 שעות.
2
גריל חום לחום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
צחצח דגים בשמן.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
4
גריל 4 דקות. בכל צד או עד פתיתי דגים בקלות עם מזלג, צחצוח לעתים קרובות עם תערובת סירופ.
מרכיבים שתצטרך
סירופסירופ
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה שמורת Ema סנטאן עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.