קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות41
מגזין

Red Snapper Veracruz

Red Snapper Veracruz
אדום Snapper Veracruz דורש כ 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, במנה זו יש: 267 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן למנה. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 8 מנות. אם יש לך פטרוזיליה שטוחה, שרימפס, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב היין הלבן היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. נסו אדום Snapper Veracruz, סגנון Snapper Veracruz אדום, ו ממולא סנאפר Veracruz (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 218°.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
במחבת sauté גדול להגדיר מעל חום בינוני גבוה, להמיס את החמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את הבצל, פטריות, פלפל חריף, וחלפיניו, ומבשלים עד שהתרככו, כ -8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
פטריותפטריות
בצלבצל
4
מוסיף את מחית העגבניות, עגבניות חתוכות לקוביות, יין, רוטב צ ' ילי, מיץ לימון, צלפים, פטרוזיליה, שום, טימין, ומלח, ומבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מחית עגבניותמחית עגבניות
רוטב צ ' ילירוטב צ ' ילי
מיץ לימוןמיץ לימון
עגבנייהעגבנייה
פטרוזיליהפטרוזיליה
צלפיםצלפים
שוםשום
טימיןטימין
מלחמלח
ייןיין
5
יוצקים חצי מהרוטב לתוך החלק התחתון של צלחת תבשיל 9 x 13 אינץ'. מתבלים את פילה הסנאפר ואת השרימפס במלח ופלפל, ומניחים אותם על גבי הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פילה סנאפרפילה סנאפר
שרימפסשרימפס
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
6
יוצקים את הרוטב שנותר על פירות הים.
מרכיבים שתצטרך
מאכלי יםמאכלי ים
רוטברוטב
7
אופים במשך 15 עד 18 דקות או עד הדג הוא קשקשי.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
הערה
9
לא שמעת על קינואה? קריסטל מזמינה אתכם להכיר את אחד המרכיבים האהובים עליה. למרות שקינואה (מבוטא קין-וואה) קיים כבר מאות שנים, זה לא פריט מזווה מרכזי במטבחים אמריקאים. יש לו מרקם דומה לזה של קוסקוס או אורז, עם מחנק קל טעם מטורף במקצת כאשר מבושל. קינואה נחשבת מזון סופר כי הוא מכיל יותר חלבון מכל תבואה אחרת, וחלבון זה הוא מלא, המכיל את כל תשע חומצות אמינו חיוניות. חפש קינואה במכולת המקומית שלך. הגוף שלך יודה לך על זה.
מרכיבים שתצטרך
קוסקוסקוסקוס
קינואהקינואה
דגניםדגנים
אורזאורז
10
מתוך הקדרה קווינס ספר בישול על ידי קריסטל קוק & סנדי פולוק. זכויות יוצרים © 2011 by Crystal Cook And Sandy Pollock; food photographs copyright © 2011 by Ben Fink. Published by Clarkson Potter / Publishers.קריסטל קוק וסנדי פולוק, הקסרול קווינס, מספקים תבשילים באוסטין, טקסס, מאז 2006; הם גם מלמדים שיעורי בישול בחנויות מזון טבעי באזור. הם כבר הוצגו על Throwdown של רשת מזון! עם בובי פליי ובובי פליי ברדיו בסיריוס XM, כמו גם בחדשות בטלוויזיה ובתוכניות אירוח ברדיו.
מרכיבים שתצטרך
פולוקפולוק

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Chehalem 3 כרם פינו גרי. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.