קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות50
מגזין

Sole Almondine

Sole Almondine
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל Sole Almondine. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 1054 קלוריות, 47 גר' של חלבון, ו 64 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %42 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו מלח כשר, שאלוט, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. נסו סול Almondine + לימון-חמאה נפצו תפוחי אדמה, אספרגוס Almondine, ו ברוקולי Almondine (מתכונים דומים).

הוראות

1
הגדר מחבת טחון גדולה ולא דביקה מעל חום בינוני.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיף את השקדים וטוסט עד חום זהוב, על 5 עד 7 דקות. מתבלים במלח ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
שקדיםשקדים
טוסטטוסט
מלחמלח
3
להחזיר את המחבת לחום בינוני (אם יש לך 2 מחבתות אתה יכול לעבוד בו זמנית בשלב זה, כלומר 2 פילה למחבת) ולהוסיף 2-ספירה של שמן זית ו 1 כף חמאה לכל מחבת.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
שים את הקמח בצלחת רדודה ומתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם. בצלחת רדודה נוספת, מקציפים יחד את הביצים והחלב ומתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם. לדלות את הפילה בקמח מתובל, ואז לטבול אותם לתוך תערובת הביצה. אפשר לחלק מהביצה העודפת להתנקז, ואז להוסיף אותם למחבת החמה. מבשלים 2 חתיכות בכל פעם. מטגנים במשך 1 1/2 עד 2 דקות, ואז בזהירות להפוך את הדגים מעל לבשל את הצד השני. עם כפית, לרסס את פילה עם רוטב חמאה. חזור basting כדי להבטיח את הדגים נשאר לח. לאחר שהצד השני מבושל (כ -30 שניות) בזהירות להסיר את הפילה מהמחבת לצלחת הגשה. חזור עם הנותרים 2 פילה ו 2-ספירה של שמן 1 כף חמאה. לאחר הפילה הוסרו המחבת, להוסיף את בצלצלים קצוצים בעדינות לטגן על אש נמוכה עד שקוף, על 1 דקה. Deglaze המחבת עם היין הלבן ולסיים עם מיץ לימון. מערבולת ב 2 כפות הנותרים של חמאה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיץ לימוןמיץ לימון
יין לבןיין לבן
שאלותשאלות
חמאהחמאה
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ביצהביצה
דגיםדגים
חלבחלב
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
מחבתמחבת
5
מוסיפים את הפטרוזיליה ואת העונה, לפי הטעם, עם מלח ופלפל. כדי לשרת, כפית את הרוטב על החלק העליון של הפילה ומפזרים בנדיבות עם שקדים קלויים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שקדיםשקדים
פטרוזיליהפטרוזיליה
רוטברוטב

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות יין פינו גריג ' יו אורגני זיאובפן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו