קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות36
מגזין

Sopa de Fideos

Sopa de Fideos
תמיד כיף שיש עוד מתכון של דרום אמריקאים, אז תנו הזדמנות ל Sopa de Fideos. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 307 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 9g של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו שום, פסטה פידאו, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-83 היו אומרים שזה פגע במקום. זה עובד היטב כמו מנות ראשונות במחיר סביר. . , שהוא מוצק. מתכונים דומים: מרק ורמיצ'לי (Sopa De Fideos), שרימפס, אנצ'ו צ' ילה, ומרק פסטה (Sopa seca de Camarones y Fideos), ו פידוס.

הוראות

1
מניחים את העגבניות, הבצל והשום לתוך בלנדר, ואת הדופק כמה פעמים כדי לקבל את התערובת נעה; תערובת עד חלקה, 30 שניות עד 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
2
מחממים את שמן הזית במחבת מעל חום בינוני-נמוך, ומערבבים את הפסטה. מטגנים את הפסטה בעדינות, ערבוב לעתים קרובות, עד הפסטה הוא חום זהוב, 2 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
הסר מהחום.
4
יוצקים את תערובת העגבניות לתוך סיר גדול, ומערבבים מרק עוף ואטריות. מביאים לרתיחה, ולהפחית את החום בינוני נמוך; מבשלים עד האטריות רכות, 7 עד 8 דקות. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל שחור ומערבבים בכוסברה; מבשלים עוד 2 דקות לבשל כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרק עוףמרק עוף
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פסטהפסטה
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב