קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות18
ציון בריאות5
מגזין

Southwest תירס לחם סלט מתכון

Southwest תירס לחם סלט מתכון
המתכון Southwest תירס לחם סלט מתכון יכול לספק הכמיהה הדרומית שלך בערך 50 דקות. מנה זו מכילה סביב 11 גר' של חלבון, 15 גרם של שומן, וסך הכל 306 קלוריות. אתה מקבל מנה צדדית שמגישה 18. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 72 אוהדים. לכי לחנות ותקני תיבול טאקו, עגבניות שימורים, ביצים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו מלית לחם תירס דרום מערב עם תירס וצ'ילי ירוק, דרום מערב לחם תירס לאפות, ו סלט תירס דרום-מערבי (מתכונים דומים).

מרכיבים

850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל אחד) שעועית שחורה, שטוף סחוטפחיות כל אחד) שעועית שחורה, שטוף סחוט397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול לקוביות עגבניות, סחוטיכול לקוביות עגבניות, סחוט796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות כל) לחם תירס / מאפין לערבבחבילות כל) לחם תירס / מאפין לערבב2ביצים, מכותביצים, מכות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס קפוא, מופשרתירס קפוא, מופשר1( חצילים)פלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול קצוץ צ'ילי ירוקיכול קצוץ צ'ילי ירוק1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2% חלב2% חלב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינות צ'דר חדות גרוסות, מחולקותגבינות צ'דר חדות גרוסות, מחולקות1מעטפהתיבול טאקותיבול טאקו796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. טטומר ונדנברג ריזלינג עם 4.1 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
טטומר ונדנברג ריזלינג
טטומר ונדנברג ריזלינג
פירות אבן ופרחים לבנים בזר. אותם פירות לשאת על הטעם יחד עם מרקם שעווה, כמעט דבש. פוטנציאל הזדקנות מעולה. אנא decant.