קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות55
מגזין

Swanson® Steakhouse בקר ופלפל מוקפץ

Swanson® Steakhouse בקר ופלפל מוקפץ
Swanson® Steakhouse בקר ופלפל מוקפץ עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר המנות העיקריות שלך. מנה אחת מכילה 862 קלוריות, 41 גרם של חלבון ו5 גרם של שומן. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 4 . 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו רוטב סויה, אורז רגיל, רצועות פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב קורנפלור אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג קורנפלור שוקולד כקינוח. וזה יוצא מן הכלל. נסו בקר וכרוב מערבבים ומטגנים, בקר וברוקולי מוקפץ, ו קל בשר בקר וברוקולי עם בשר צבי מערבבים ומטגנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את המניה, קורנפלור, אבקת סויה ושום בקערה קטנה עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
עמילן תירסעמילן תירס
מלאימלאי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים ומטגנים את הבשר במחבת 10 אינץ ' לא מקל על חום בינוני גבוה עד שהוא משחימים היטב.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את הפלפלים למחבת ומערבבים עד רך-פריך.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
להפחית את החום בינוני.
5
הוסף את תערובת המניות למחבת. מבשלים ומערבבים עד התערובת רותחים ומתעבה, תוך ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מגישים מעל האורז.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק בתפריט? נסה זיווג עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו רוברט מונדבי עמק נאפה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
Robert Mondavi Napa Valley Merlot
Robert Mondavi Napa Valley Merlot
הטעמים הרב-ממדיים של היין מגיעים מענבים הגדלים באזורים שונים של עמק נאפה, כולל אזורי קרנרוס, סטאגים זינוק ואוקוויל. טכניקות מסורתיות, כולל שמרים מקומיים, שקיעה מורחבת, הזדקנות בחביות עץ אלון צרפתי וביקבוק ללא סינון, שיפרו את המורכבות של היין. יין זה טעים עם מנות רבות וגבינות. אחד הזיווגים האהובים עלינו הוא הודו צלוי עם פטריות בר ומילוי אגוז. רגל צלוי של כבש, שפשף עם עשבי תיבול ריחניים ותבלינים, או בשר חזיר בגריל גם להתחתן בצורה מושלמת עם טעמים חושניים של היין.