קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות32
ציון בריאות0
מגזין

אגרוף החג השני

אגרוף החג השני
אגרוף החג המתכון השני יכול להתבצע בערך 10 דקות. והוא מתאים להגשה ל 32 מנות סועדים.. משקה זה יש 54 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן למנה. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. 175 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. אם יש לך סוכר, מיץ אננס, ג'ינג'ר אייל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 18%. ציון זה לא כל כך מעולה. נסו אגרוף חג, אגרוף חג, ו אגרוף חג עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
במיכל גדול מערבבים יחד סוכר, מיץ חמוציות, מיץ אננס ותמצית שקדים. מכניסים למקרר ליום 1.
מרכיבים שתצטרך
מיץ חמוציותמיץ חמוציות
מיץ אננסמיץ אננס
תמצית שקדיםתמצית שקדים
סוכרסוכר
2
להגשה מוזגים תערובת מיץ לקערת אגרוף. מערבבים פנימה ג ' ינג ' ר אייל.
מרכיבים שתצטרך
ג ' ינג ' ר איילג ' ינג ' ר אייל
מיץמיץ
אגרוףאגרוף
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוז פאסטל נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז פאקסלי נוצץ הוא גם זיווג בטוח. יין אחד שתוכלו לנסות הוא לה גרנד קורטאז ' בלאן דה בלאנס ברוט. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
הזר מציג רמזים לתפוח ירוק, יערה ובריוש קלוי. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם מעט לימון מאייר, טל דבש ותווים פרחוניים רכים. מלון בלאן דה בלאנס ברוט הוא מאוד מטבח וידידותי לקוקטיילים. נסה את זה עם מתאבנים מלוחים, פופקורן בחמאה, מנות פסטה שמנת, עוף מטוגן, מנות אסייתיות חריפות, פירות ים, קינוחים על בסיס פירות או גבינה רכה למחצה. מערבבים עם ליקרים של פרחי סמבוק או פירות, או מיץ טרי ומשקאות חריפים איכותיים לקוקטייל נוצץ קליל ומרענן.התערובת: שרדונה מקנה עומק ומורכבות לאיזון הכללי ואילו שנין בלאן מעניק הדרים ורמזים לדבש למרקם קרמי. החומציות הגבוהה יותר של קולומברד מספקת מבנה, אורך ומינרליות נעימה שמוסיפה בפרופיל הפירות של אוגני בלאן. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ועמק לואר.