קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אורז מטוגן בקארי עם אננס

אורז מטוגן בקארי עם אננס
אורז מטוגן בקארי עם אננס יכול להיות רק סינית מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 279 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 9% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 8. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. רק מעטים מאוד אהבו את התוספת הזו. אם יש לכם נתחי אננס, קשיו קל, צימוקים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 32%. ציון זה לא כל כך מעולה. נסו אורז אננס קארי, אורז מטוגן בקארי עם פורל מעושן, ו אורז מטוגן בקארי עם בשר בקר עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
במחבת גדולה או בווק מחממים 1 כף שמן על אש בינונית-גבוהה; מוסיפים ביצים. כאשר הביצים מתייצבות, הרם קצוות, והניח לחלק לא מבושל לזרום מתחת. כאשר הביצים מבושלות לחלוטין, מוציאים לצלחת ושומרים על חום.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
ווקווק
2
באותה מחבת מטגנים בצל ושאלוט בשמן שנותר עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים שום; לבשל 1 דקה יותר. מערבבים פנימה את האורז, האננס, הקשיו, האפונה, הכוסברה, הצימוקים, המרק, רוטב הדגים, הקארי, הסוכר ופתיתי הפלפל; מחממים. קוצצים ביצה לחתיכות קטנות; מוסיפים לתערובת האורז.
מרכיבים שתצטרך
רוטב דגיםרוטב דגים
אננסאננס
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
קשיוקשיו
צימוקיםצימוקים
שוםשום
פלפלפלפל
מרקמרק
אבקת קאריאבקת קארי
סוכרסוכר
אפונהאפונה
אורזאורז
ביצהביצה

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

אסיה עובדת ממש טוב עם ריזלינג, גוורצטרמינר ושנין בלאן. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה - כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא סנט ריזלינג. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -13 דולר.
סנט ריזלינג
סנט ריזלינג
סנט מ ' ריזלינג בהיר, עם ארומת האפרסק העדינה והמינרליות הסלעית האופיינית לקרקעות אבן החול הבלויות שנמצאות באזור פפלץ. זהו ריזלינג בעל גוף בינוני, לא יבש, עם פירותיות משובחת המתעכבת באהבה על החיך ואז דוהה בעדינות לגימור בינוני-ארוך וטעם יבש. ריזלינג מקסים ורב-תכליתי מבציר מעולה ומספק במיוחד.