קושיבינוני
מוכן ב14 דק.
מנות2
ציון בריאות83
מגזין

אורז מטוגן בקר

אורז מטוגן בקר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל אורז מטוגן בקר. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 3633 קלוריות, 118 גרם חלבון ו 131 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %76 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 14 דקות. גשו לסופר וקנו מרמלדה כתומה, שמן קנולה, פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הג'ינג'ר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. נסו בשר בקר וברוקולי-אורז [aka לא סיני לא מטוגן לא אורז], אורז מטוגן בקר, ו אורז מטוגן בקר (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
בווק גדול או מחבת מעל חום בינוני להוסיף 1 כף שמן קנולה.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
ווקווק
3
מקציפים את חלמוני הביצה בקערה קטנה ושופכים אותם למחבת החמה. לבשל עד סט, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
מחבתמחבת
4
הסר אותם מהמחבת לצלחת ולהניח בצד.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
להחזיר את המחבת לתנור על חום גבוה ולהוסיף את הנותרים 1 כף שמן.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
כירייםכיריים
מחבתמחבת
6
מוסיפים את הברוקולי ואת נבטי שעועית, ומערבבים עד מחומם דרך, על 1 דקה. מערבבים את הבשר, אורז ורוטב סויה. מתבלים בפלפל, לפי הטעם ומוסיפים את הביצה המבושלת. לזרוק ולבשל את התערובת עד חם, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
נבטי שעועיתנבטי שעועית
רוטב סויהרוטב סויה
ברוקוליברוקולי
פלפלפלפל
בקרבקר
אורזאורז
ביצהביצה
7
העברה למנות ומקשטים עם בצל ירוק פרוס.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
8
מבשלים את האורז הלבן על פי הוראות החבילה. להזמין 2 כוסות אורז מבושל עבור מתכון מקוון עגול 2, אורז מטוגן בקר.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
בקרבקר
9
דק לחתוך את סטייק צ 'אק, על 1/4 אינץ' עבה, על פני התבואה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק צ ' אקסטייק צ ' אק
דגניםדגנים
10
חותכים את הפרוסות לרצועות ארוכות 3 אינץ'.
11
מחממים את השמן בווק או מחבת גדולה על חום גבוה. לזרוק את הבשר בעמלת התירס ולנער עודף. מטגנים את הבשר ב 2 קבוצות בשמן החם, פונה פעם אחת, עד פריך וזהוב, על 2 דקות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
בקרבקר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
ווקווק
12
הסר את הבשר מן המחבת ולהניח בצד על צלחת מרופדת מגבת נייר. בזהירות לנקז את השמן מן ווק או מחבת.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
ווקווק
13
בקערה בינונית מוסיפים את המרמלדה, שום, חומץ, זנגביל, רוטב סויה ומיץ תפוזים ומוסיפים עד לשלב טוב.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
ריבהריבה
רוטב סויהרוטב סויה
חומץחומץ
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
14
הוסף לווק, מעל חום גבוה, ומבשלים 2 דקות. מערבבים בברוקולי, שמירה על 1 1/2 כוסות למתכון עגול 2, מרק וונטון ומתכון מקוון עגול 2, אורז מטוגן בקר. מבשלים את הברוקולי עד רך מעט ואת הרוטב הוא עבה, על 3 עד 5 דקות. מערבבים בבשר, ולאחר מכן להעביר מגש הגשה.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ברוקוליברוקולי
בקרבקר
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
ווקווק
15
מגישים מיד עם האורז הלבן.
מרכיבים שתצטרך
אורז לבןאורז לבן

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 טיפות רוטב סויה3 טיפות רוטב סויה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאריות בשר בקר, מבשר תפוז פריך עם ברוקולישאריות בשר בקר, מבשר תפוז פריך עם ברוקולי567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק צ'אק בקרסטייק צ'אק בקר2ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי1ראשברוקולי, חתוך לפרחים, גבעולים פרוסים לתוך 1/4 סיבובים אינץברוקולי, חתוך לפרחים, גבעולים פרוסים לתוך 1/4 סיבובים אינץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2(חוֹרֶף)שמן קנולה, מחולקשמן קנולה, מחולק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעמילן תירסעמילן תירס2חלמוניםחלמונים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום קצוץשום קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר מקולף וקצוץג'ינג'ר מקולף וקצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרמלדה כתומהמרמלדה כתומה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאריות אורז מבושל מבשר תפוז פריך עם ברוקולישאריות אורז מבושל מבשר תפוז פריך עם ברוקולי1בצל ירוק, פרוס דקבצל ירוק, פרוס דק2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות3(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבןאורז לבן2(חוֹרֶף)חומץ לבןחומץ לבן

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Birichino Jurassic Park Vineyard Old Vines Chenin Blanc. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
יקב פארק היורה ביריצ ' ינו Chenin Blanc
יקב פארק היורה ביריצ ' ינו Chenin Blanc
2017 ספורט בושם של דבש פריחת תפוזים, חמאת תפוחים, brimstone, וכמה מבשר מוזר של לילך אשר מפעיל לא רק את מערכת הריח, אלא גם את המערכת הלימבית, מערכת העצבים האוטונומית, ומערכות אחרות הממוקמות במגזרים רחוקים יותר. לחות קרקע ואקלים מיקרו במהלך עונת הגידול של 2017 נותרה גבוהה למדי במהלך עונת הגידול בשל הגשמים העצומים מהחורף הקודם, דבר שתרם לפיתוח בוטריטיס צנוע אך משמעותי. נתקלנו לאחרונה בתנאים אלה בשנת 2013 וייצרנו יין דומה לזה בציר-רק את יבש בסגנון הידוע על ידי הצרפתים כמו sec tendre - יבש, עדיין רך. וכמו בצירים קודמים, היין הזה תוסס בפלדת אל חלד ללא חיסון, והוא הזדקן עד האביב הבא ב 8 נירוסטה ו 2 חביות עץ אלון הונגרי ניטראלי.