קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות6
מגזין

אורז מטוגן עוף

אורז מטוגן עוף
אורז מטוגן עוף נטול גלוטן, וללא חלב מנה עיקרית. מתכון זה מכין 2 מנות עם 326 קלוריות, 19 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 12% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. אם יש לכם שמן קנולן, רוטב סויה, בצל ירוק ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש ב הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש מסתורי כמו קינוח. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 37%. הציון הזה לא כל כך מצוין. נסו אורז מטוגן עוף לשניים, אורז מטוגן עוף, ו עדיף על אורז מטוגן עוף (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה או בווק, מוקפצים פטריות בשמן עד שהם רכים. מערבבים פנימה את האורז, העוף ורוטב הסויה. מבשלים על אש נמוכה במשך 8-10 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל
2
מוסיפים ביצה ובצל; מבשלים ומערבבים 1-2 דקות או עד להתייצבות הביצה.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי באסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. אתה יכול לנסות יבש קריק כרם יבש שנין בלאן, יין. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -15 דולר לבקבוק.
יבש קריק כרם יבש שנין בלאן, יין
יבש קריק כרם יבש שנין בלאן, יין
היין היפה הזה הוא וינטאג 'עקבי להפליא אחרי וינטאג'. אנו מקבלים פרי שנין בלאן מעולה מחוות וילסון בקלארקסבורג, ומאפשרים לנו לייצר יין אקספרסיבי, ניואנס וטעים. בהתחלה מערבולת, ארומטים של אגס לבן, אננס בננה באביב קדימה מן הכוס. על החיך היין מרענן בטעמים של קלמנטינה בשלה ואפרסקים. תחושת הפה תוססת, אך עשירה ובעלת קרם עדין. 100% נירוסטה תסיסה מבטיח את טרי פירות אופי אוהדים של זה יין יש לבוא להעריך לאורך השנים. זהו הקיץ המובהק ואת היין המושלם זוג עם צדפות טריות!