קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

אטריות בוטנים תאילנדיות מוקפצות

אטריות בוטנים תאילנדיות מוקפצות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל תאילנדי אטריות בוטנים מוקפץ. מנה אחת מכילה 564 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 20 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Allrecipes יש 112 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב מוצרי חלב חינם וצמחוני דיאט. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל אסייתי. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. אם יש לכם ג'ינג'ר הקרקע, בצל, דבשוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 91% וזה אדיר. נסו פשוט תאילנדי בוטנים אטריות מוקפץ ומטגנים + חדשות מרגשות, שרימפס תאילנדי מערבבים ומטגנים עם קישואים, ו 30 דקות פיקנטי תאילנדי בוטנים עוף & בטטה אטריות מוקפצים אטריות (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממלאים סיר גדול במים מומלחים קלות ומביאים לרתיחה מתגלגלת על חום גבוה. ברגע שהמים רותחים, מערבבים את הספגטי, וחוזרים לרתיחה. מבשלים את הפסטה שנחשפה, ערבוב מדי פעם, עד הפסטה בישלה דרך, אבל הוא עדיין מוצק עד הנשיכה, כ 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מסננים היטב במערך מסננת בכיור.
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
3
בינתיים, לטאטא את קורנפלור לתוך מרק הירקות עד מומס.
מרכיבים שתצטרך
מרק ירקותמרק ירקות
עמילן תירסעמילן תירס
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
מקציפים בחמאת בוטנים, רוטב סויה, דבש, סוכר חום, שמן שומשום, זנגביל טחון ופלפל אדום. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני-גבוה, ואז להפחית את החום בינוני-נמוך, ומבשלים עד מעובה, על 5 דקות. תערבבי את הסאקי ותתחממי.
מרכיבים שתצטרך
אבקת ג ' ינג ' ראבקת ג ' ינג ' ר
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
סוכר חוםסוכר חום
פלפל אדוםפלפל אדום
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
דבשדבש
סאקהסאקה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
5
מחממים את שמן הירקות במחבת גדולה מעל חום בינוני. מערבבים את השום והבצל; מבשלים ומערבבים עד הבצל התרכך והפך שקוף, על 5 דקות. מערבבים בברוקולי, גזר, פלפל אדום, ואפונה הצמד סוכר. להפחית חום, כיסוי, קיטור עד הירקות מכרזים, על 5 דקות. לזרוק את הירקות עם רוטב בוטנים ופסטה לשרת.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
אפונה הצמד סוכראפונה הצמד סוכר
שמן צמחישמן צמחי
רוטב בוטניםרוטב בוטנים
ירקירק
ברוקוליברוקולי
גזרגזר
שוםשום
בצלבצל
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקב סוכרב סוכר3(חוֹרֶף)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר, פרוסגזר, פרוס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאת בוטנים מוקרמתחמאת בוטנים מוקרמת2ציפורןשום, טחוןשום, טחון11 קילו קישואים,ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון3(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1בצל, קצוץבצל, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום, קצוץפלפל אדום, קצוץ2(חוֹרֶף)רוטב שומשום יפנירוטב שומשום יפני11 קילו קישואים,כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר3(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת ספגטי לא מבושלחבילת ספגטי לא מבושל1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה הצמד סוכראפונה הצמד סוכר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות דוד & נדיה Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 36 דולר לבקבוק.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.