קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות15
מגזין

אמנון מונייר

אמנון מונייר
אמנון מיונר הוא pescatarian מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 409 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 25 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. גשו לסופר וקנו חמאה, צלפים, מלח ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. מתכונים דומים: Tilapian ברוטב פטריות (Tilapian en Salsa de Champiñones), פריז Village Tilapia פילה-ממוקם בלאס וגאס פריז עושה פילט אמנון מיוחד, ו טאקו דגים TILAPIA (טאקו דה טילפיה).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לטילפיה. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. סנטה Margherita פינו גריג ' יו עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.