קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

אמנון מושחר של AFC עם ירקות בגריל

אמנון מושחר של AFC עם ירקות בגריל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל אמנון מושחר של AFC עם ירקות בגריל. המתכון הזה מכסה %45 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 45 גרם חלבון 24 גרם של שומן, וסך הכל 744 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. זה מושלם עבור יום העצמאות. אם יש לכם אורז חום, mrs. dash table blend & בצל תבלין עשבי תיבול, פלפלים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב תערובת תיבול אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת דלעת ספייס קרם ביסקוויטים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, עם כפית מתכונים דומים: אמנון בגריל מושחר, ירקות Tilapian לימון בגריל וקיץ בחבילת רדיד, ו אמנון מושחר.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לטילפיה. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין פינו גריג ' יו FitVine עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יין פינו גריג ' יו FitVine
יין פינו גריג ' יו FitVine
זה מעט יין לבן יבש ברור בצבע. זה נקי, פריך, טעים עם הערות פרחוניות על האף וטעמים של תפוח ירוק רמז של הדר. הסיום טרי.תהנה הלילה מבלי להקריב מחר.