קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

אנצ'ילדות ספרדיות עם עוף וצ' וריסו

אנצ'ילדות ספרדיות עם עוף וצ' וריסו
כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לך גבינת מנצ'גו, צ' ילי, מעל להבה על מבערי גז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הקרקע קינמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פיתולי קינמון כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. נסו עוף ספרדי עם חומוס וצ'וריסו, עוף ספרדי עם צ'וריסו וחומוס, ו עוף ספרדי ופאייה צ'וריסו (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים רסס של EVOO במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה. חום את צ ' וריסו, להסיר עם כפית מחוררת לנקז על מגבות נייר. מגניב.
מרכיבים שתצטרך
צ ' וריסוצ ' וריסו
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
3
מסננים את השמן מהמחבת, אבל שומרים את הטפטוף בתחתית.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
למחבת, להוסיף 2 כפות EVOO, 2 סיבובים של המחבת.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים את השום, צ ' ילי, עלה דפנה, בצל ומלח ופלפל, מבשלים כדי לרכך, 6 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עלי דפנהעלי דפנה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שוםשום
בצלבצל
6
מוסיפים את ציר העוף, פפריקה, עגבניות, רוטב עגבניות וקינמון. מבשלים כדי לעבות את הרוטב, כ -15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
קינמוןקינמון
עגבנייהעגבנייה
פפריקהפפריקה
רוטברוטב
7
יוצקים כשליש עד חצי מהרוטב לתוך תבשיל קדרה גדול.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
8
מערבבים את הצ 'וריסו המקורר עם העוף, חצי גבינת מנצ' גו ופלפל ג ' ק, פטרוזיליה וזיתים. לעטוף את המילוי בתוך טורטיות חרוכות ולסדר תבשיל, לכסות עם הרוטב והגבינה הנותרים. מגניב ורגוע לארוחת איפור מראש.
מרכיבים שתצטרך
גבינה Pepperjackגבינה Pepperjack
עוטףעוטף
גבינת מנצ ' גוגבינת מנצ ' גו
עוף שלםעוף שלם
צ ' וריסוצ ' וריסו
פטרוזיליהפטרוזיליה
גבינהגבינה
זיתיםזיתים
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
9
כדי לשרת, מחממים את התנור ל 400 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
10
אופים את האנצ ' ילדות מטמפרטורת החדר עד חם דרך וחום מבעבע, 35 עד 45 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעל עוף עלום, משך או קצוץ לחתיכות בגודל ביסעל עוף עלום, משך או קצוץ לחתיכות בגודל ביס1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב עגבניות או 1 פאסאטה כוס או מחית עגבניותרוטב עגבניות או 1 פאסאטה כוס או מחית עגבניות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן2צ'ילי טרי, כגון jalapeno או Fresno, זרע קצוץצ'ילי טרי, כגון jalapeno או Fresno, זרע קצוץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואEVOO עבור טפטוף, בתוספת 2 כפותEVOO עבור טפטוף, בתוספת 2 כפות907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות צלויות אשעגבניות צלויות אש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה שטוחים טריים, קצוצים דקעלי פטרוזיליה שטוחים טריים, קצוצים דק4ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ1צביטהקינמון טחוןקינמון טחון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מנצ'גו גרוסהגבינת מנצ'גו גרוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ זיתים ספרדיים גדולים עם פימינטוסקצוץ זיתים ספרדיים גדולים עם פימינטוס1גדולבצל ספרדי, קצוץבצל ספרדי, קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)פפריקה, חצי כף-יד.פפריקה, חצי כף-יד.2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינה מגוררת פלפל ג'קגבינה מגוררת פלפל ג'ק6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'וריסו ספרדי, הוסר מן תרמילים חתוכים לקוביותצ'וריסו ספרדי, הוסר מן תרמילים חתוכים לקוביות8טורטיות קמח 8 אינץ', חרוך במחבת יבשה או מעל להבה על מבערי גזטורטיות קמח 8 אינץ', חרוך במחבת יבשה או מעל להבה על מבערי גז

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות Cuvaison פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
Cuvaison פינו נואר
Cuvaison פינו נואר
קרנרוס פינו נואר של קובייסון מגיע מאחוזתם בת 400 דונם בחלק הדרומי של עמק נאפה. כרם אקלים קריר זה מאפשר תנאים כמעט מושלמים שנה אחר שנה לייצר שרדונה ברמה עולמית, פינו נואר, סירה, סוביניון בלאן ומרלו. שליטה על כל היבטי החקלאות בכרם שלהם נותנת לקובייסון יתרון בייצור הפרי האיכותי ביותר ולכן מצמצמת את המניפולציה על היקב. היינן סטיבן רוגסטד מסכם זאת בצורה הטובה ביותר: "הסגנון והפילוסופיה שלי מבוססים על הבעת האופי הייחודי של ענבי האחוזה שלנו ועשיית מעט ככל האפשר עבורם. כאשר לאדם יש פרי נפלא לעבוד איתו, זה צריך להיות הדגש של האדם."