קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

אסיה טורקיה חסה כוסות

אסיה טורקיה חסה כוסות
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן וללא חלב מתכונים לתיבת המתכונים שלך, כוסות חסה הודו אסייתיות עשויות להיות מתכון שכדאי לנסות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 32 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל 327 קלוריות. זה עובד היטב כמנה עיקרית אסייתית. אם יש לכם עלי חסה של בוסטון, אורז חום, סלרי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 69%, וזה טוב. מתכונים דומים: כוסות חסה הודו אסיאתיות עם אבוקדו, אני מעריץ גדול של קציצות הודו אסיאתיות בכוסות חסה, ו כוסות חסה הודו אסיאתיות עם רוטב הויסין ממותק בדבש.

הוראות

1
בקערה קטנה מקציפים רוטב סויה, סוכר, שמן שומשום ואם רוצים רוטב צ ' ילי עד לקבלת תערובת אחידה. במחבת גדולה מבשלים הודו וסלרי 6-9 דקות או עד שההודו כבר לא ורוד, מפרקים את הודו לפירורים; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק
כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוסיפים ג ' ינג ' ר ושום להודו; מבשלים 2 דקות. מערבבים פנימה תערובת רוטב סויה, ערמוני מים וגזר; מבשלים עוד 2 דקות. מערבבים פנימה אורז; מחממים.
מרכיבים שתצטרך
מי קוקוס או חלב *ראה הערה לגבי פיצוח קוקוסמי קוקוס או חלב *ראה הערה לגבי פיצוח קוקוס
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
3
מגישים עלי חסה.
מרכיבים שתצטרך
עלי חסהעלי חסה

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

ריזלינג, גוורצטרמינר ושנין בלאן הם בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה - כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. אתה יכול לנסות את זיליקן ראוש ריזלינג ספטלס. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
זיליקן ראוש ריזלינג ספאטלזה
זיליקן ראוש ריזלינג ספאטלזה
עידון מונע פירות מסומן בפרחוניות עדינה בריזלינג שנקטף מאוחר זה. תווים של אפרסק כרם, אשכולית, לימון עסיסי ופסיפלורה בשלה מתאחדים על חיך קרמי ומרוכז עשיר במלון וקליפת לימון מסוכרת. חילופי מדהים של חומציות עסיסית ומתיקות שכבתית יחד יוצרים שלם מוכן לחלוטין. הגימור הארוך והעסיסי ורמז הבציר הפנטסטי לעתיד יפה שעוד יבוא.