קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות62
מגזין

אפריקאי אדובו - שפשף סטייקים טונה

אפריקאי אדובו - שפשף סטייקים טונה
אפריקאי אדובו-שפשף סטייקים טונה נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 871 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 65 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %48 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. 4 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו מיץ תפוזים, כורכום טחון, אגוז מוסקט ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. נסו אפריקני Adobo - שפשף טונה, Adobo - שפשף עוף, ו סטייקים עם רצועת צרוב עם חמאה מתובלת בצפון אפריקה (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור salsa:.In קערה בינונית, לשלב אבוקדו לקוביות, בצל ירוק, פלפלים, ושום. בקערה אחרת, מקציפים יחד את מיצי הכתום והליים, שמן זית ומלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
1
מערבבים את הסוכר והחומץ בקערה, ערבוב טוב.
מרכיבים שתצטרך
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
הוסף את המלפפונים ולאפשר לרבד במשך כ 15 minutes.To לשרת, לארגן את המלפפון פרוסות מסודרות על פני כל צלחת. פורסים את הטונה ומניחים אותה על המלפפונים. כפית סלסה אבוקדו על גבי או סביב הטונה. כפית קצת מהמיצים החמוצים סביב המלפפונים, ומגישים. (לפעמים אני מוסיף קצת גרידה תפוז גרידה לקישוט גם כן.) For the adobo:.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
3
מערבבים את כל המרכיבים יחד בקערה.לשפשף כל אחד סטייקים טונה עם 1 1/2 כפיות שמן ומפזרים בנדיבות עם adobo. (שמור כל תוספת adobo ספייס לשפשף לשימוש נוסף.) במחבת nonstick, לחמם את הנותרים 2 כפות שמן עד שהוא מתחיל לעשן. לצרוב את הטונה בכל צד רק 1 דקה הטונה מוגשת נדירה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק טונהסטייק טונה
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
4
מעבירים לצלחת ומניחים בצד.

מרכיבים

680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק טונהסטייק טונה2אבוקדו בשלים, מגולפים, וחותכים לקוביות 1/2 אינץאבוקדו בשלים, מגולפים, וחותכים לקוביות 1/2 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן בוטנים או 1/4 כוס שמן קנולהשמן בוטנים או 1/4 כוס שמן קנולה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(אונקיה אחת לפי משקל, בערך 4 עד 6 ענפים)(אונקיה אחת לפי משקל, בערך 4 עד 6 ענפים)21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.זרעי כוסברה, קלוי וקרקעזרעי כוסברה, קלוי וקרקע1מלפפון אירופאי ללא זרעים, קלופים, חצוי לאורך, זרע, פרוס דק מאודמלפפון אירופאי ללא זרעים, קלופים, חצוי לאורך, זרע, פרוס דק מאוד2(חוֹרֶף)חרדל יבשחרדל יבש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.allspice הקרקעallspice הקרקע11 קילו קישואים,ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כורכום הקרקעכורכום הקרקע2(חוֹרֶף)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ליים טרימיץ ליים טרי21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מוסקט מגורדמוסקט מגורד796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ תפוזים טרימיץ תפוזים טרי2(חוֹרֶף)קליפת תפוז מיובשתקליפת תפוז מיובשת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2פלפלים jarred piquillo, חתוכים לקוביות (או תחליף 2 פלפלים אדומים קלויים jarred)פלפלים jarred piquillo, חתוכים לקוביות (או תחליף 2 פלפלים אדומים קלויים jarred)21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פתיתי פלפל אדום, מרוסקיםפתיתי פלפל אדום, מרוסקים3בצל ירוק, לבן וירוק חלקים, דק פרוס על ההטיהבצל ירוק, לבן וירוק חלקים, דק פרוס על ההטיה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק3(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונאן בתפריט? נסה זיווג עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות Wild & Wilder המרלו Exhibitionist. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
Wild & Wilder המרלו המציגים
Wild & Wilder המרלו המציגים
המציגה מלאה שזיף עשיר ופרי דמסון על האף. אלון המשמש הוא מתבלט על החיך אשר נשלט על ידי טעמי ברי אדומים עשירים תוך הצגת גם ניואנסים ארציים עדינים. היין אלגנטי ומשיי עם גימור ארוך.