קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםסלט
מגזין

"ארוחה בקערה" סלט אבוקדו

המתכון "ארוחה בקערה" סלט גוואקמולי מוכן תוך כ 25 דקות, והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן ו pescatarian אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 32 גרם חלבון 29 גרם של שומן, וסך הכל 476 קלוריות. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך זיתים, גבינת צ'דר, שמנת, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו סלט עוף אקזוטי, סעודה סוכרתית עם צוללות "נורמליות", Salade Niçoise או "סלט מניס" (צרפת), ו סלט "1905" המקורי של קולומביה (מתכונים דומים).

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבוקדו מרוסקאבוקדו מרוסק340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טונה, מנוקזתטונה, מנוקזת1(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשבבי תירס (או יותר, לפי הטעם)שבבי תירס (או יותר, לפי הטעם)1שן שום, קלופיםשן שום, קלופים0(יכול להיות או להרחיק)רוטב טבסקו או 1/4 כפית פלפל צ'ילי ירוק קצוץ, לפי הטעםרוטב טבסקו או 1/4 כפית פלפל צ'ילי ירוק קצוץ, לפי הטעם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1עץ1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים בשלים מגולענים ומנוקזיםזיתים בשלים מגולענים ומנוקזים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן סלטשמן סלט0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסהגבינת צ'דר גרוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2עגבניות, חתוכות בפלחיעגבניות, חתוכות בפלחי

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות יין פינו נואר אורגני סטולץ. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
פינו נואר אורגני של סטולץ
פינו נואר אורגני של סטולץ
הפינו הזה מראה היטב את צבעו העשיר והארומה הפרחונית של נקיק קולומביה האורגני פינו נואר (Pinot noir). הכל כדי שהיין הזה יקבל שנים של הזדקנות או ישתכר במקום.