קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

ארוחת בוקר פודינג

ארוחת בוקר פודינג
ארוחת בוקר פודינג יכול להיות רק ללא גלוטן, צמחוני לקטו אובו וקטוגני מתכון שחיפשת. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 209 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 17 גרם שומן. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. מתכון זה מ טעם הבית דורש אבקת אפייה, פלפל, עמילן תירס וביצים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 24%, וזה לא כל כך מדהים. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם ארוחת בוקר פודינג, מאייר לימון קסם עוגת פודינג לארוחת בוקר, ו פודינג פירות, איך להכין פודינג פירות / פירות ים.

הוראות

1
בקערה גדולה, לטאטא את שבעת המרכיבים הראשונים. מערבבים פנימה גבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
יוצקים לארבעה חמאה 4 עוז. כוסות פודינג.
מרכיבים שתצטרך
פודינגפודינג
3
מניחים כוסות בתבנית אפייה. ממלאים מחבת עם מים רותחים לעומק של 1 ב.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים, לא מכוסים, בחום של 425 למשך 15-20 דקות או עד שסכין שהוכנסה ליד המרכז יוצאת נקייה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

ניתן לשלב פודינג עם שרי שמנת, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. הכרם הביתי טרה ד ' אורו זינפנדל עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
טרה ד ' אורו כרם ביתי זינפנדל
טרה ד ' אורו כרם ביתי זינפנדל
לכרם הביתי זינפנדל משנת 2008 יש אף דקדנטי, עשיר בפטל, קינמון,דומדמניות מפולפלות ותבלינים. פירות בשלים וטעמים מתובלים יפה להתיישב לתוך רך, עדין, משיטנינים. העושר של היין הזה מאזן להפליא ברווז, ארנב קלוי או עוף ציד עם ירקות בגריל.