קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות8
מגזין

ארוחת ערב הלילה: אורז מטוגן עם זעפרן, זנגביל, ועגבניות (Arroz Frito Aortuguesa)

ארוחת ערב הלילה: אורז מטוגן עם זעפרן, זנגביל, ועגבניות (Arroz Frito Aortuguesa)
ארוחת ערב הלילה: אורז מטוגן עם זעפרן, זנגביל, ועגבניות (Arroz Frito Aortuguesa) נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה צדדית. מתכון זה מספק 3 מנות. עם 436 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 20 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לכם מלח, רוטב צדפות, אפונה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. עם כפית ציון של 42% המנה הזאת די טובה. נסו ארוחת ערב: אורז מטוגן בזעפרן עם משמש ושקדים מיובשים, ארוחת ערב: אורז מטוגן זנגביל, ו ארוחת ערב: ג'ינג'ר אננס אורז מטוגן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מפזרים את הזעפרן לתוך קערה קטנה ויוצקים 1 כף מים. מערבבים בעדינות ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
2
לפצח את הביצה לתוך קערה ולהקציף ב 1 כף מים.
מרכיבים שתצטרך
3
יוצקים 1 כף שמן למחבת גדולה להגדיר מעל חום בינוני גבוה. כאשר חם, לזרוק את הביצה. הטה את המחבת כדי לפזר את הביצה כך שהוא יצפה את התחתית, ממש כמו חביתה. לאחר שקבע, לגרד את הביצה לתוך קערה ולשבור אותו עם כפית לחתיכות בגודל ביס קטן.
מרכיבים שתצטרך
4
יוצקים את שאר השמן למחבת ולהפוך את החום גבוה. ברגע חם, להוסיף את הג ' ינג ' ר. מבשלים כ -15 שניות, ערבוב לעתים קרובות. ואז תשפוך את מי הזעפרן ואת העגבניות. מבשלים את התערובת עד שרוב המים מתאדים, שוב, ערבוב לעתים קרובות. זה צריך לקחת בערך 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את הבצלים החתוכים. תבשלי דקה אחת. לאחר מכן מוסיפים את האורז, המלח, הפלפל ורוטב הצדפות. מערבבים היטב, ומבשלים 2 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את האפונה ואת הביצה המבושלת, מערבבים ומבשלים במשך 30 שניות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
7
מגישים עם קומץ של בצל ירוק ורוטב סויה לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך