קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות3
ציון בריאות40
מגזין

ארוחת ערב מהירה נאצ'וס

ארוחת ערב מהירה נאצ'וס
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל נאצ'וס ארוחת ערב מהירה. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 1588 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 83 גרם של שומן למנה. מתאים ל-3 מנות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אם יש לך עגבניות, כוסברה, שמנת, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו נאצ'וס ים תיכוני מהספר בישול ארוחת ערב באמצע השבוע, נאצ'וס מהיר, ו מהיר צ'ילי גבינה נאצ' וס (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר בינוני, לשלב שעועית וגבינה; לבשל מעל חום בינוני עד גבינה מותכת, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מניחים 2 כוסות צ ' יפס על כל צלחת הגשה בודדת. כפית על תערובת 2/3 כוס שעועית על צ ' יפס. מעל כל אחד עם זיתים, עגבניות, שמנת חמוצה וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
1/4 קילו פטריות שיטאקי, פרוסות1/4 קילו פטריות שיטאקי, פרוסות
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
3
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. כרם פינו נואר של אלכסנה ריבאנה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
# 17 Vine Spectator Top 100 של 2013את 2010 כרם רבאנה פינו נואר הוא מצג מצוין הן של הבציר והן של אתר הכרם רבאנה.2010 הייתה עונת גידול מאתגרת, אך עם ייצור יין קפדני ומיומן קפדני, התערובת שלנו של שמונה שיבוטי differentPinot noir יצרה אינטנסיבי, מורכב ו balancedwine. ניחוחות בהירים, קדימה של דובדבן שחור, צמחים מיובשיםתווים פלורליים מורמים על ידי דבשה ופריחה אניס. טעמי שרי מסיבלבלאק דקדנטיים ומשתלבים היטב עם תבלינים, קולה וגווני קקאו. המרקם שופע ועשיר, גימור עםטאנינים רכים סביב המספקים מבנה מושלם עבור cellaring.