קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

ארוחת ערב ראש השנה

ארוחת ערב ראש השנה
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? ארוחת ערב ראש השנה יכולה להיות מתכון נהדר לנסות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 414 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 31 גרם של שומן כל אחד. אם יש לכם חמאה, חזיר, זרעי קימלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב זרעי קימל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחמניות קאראווי כקינוח. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. ערב השנה החדשה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. . נסו Build-a-סלט בר לילדים ואיך חמש בן שלי עשה ארוחת ערב, התחל את היום שלך עם שייק בננה בריא, ו סלט ביצים קל פחמימות ויום אחד בחזרה על Keto (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן צמחי במחבת מעל חום בינוני; מבשלים ומערבבים חזיר בשמן צמחי חם עד השחמה, כ 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מעבירים חזיר לקערה.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מחממים חמאה באותו מחבת; מבשלים ומערבבים כרוב עד נבול, על 5 דקות. מערבבים בצל לתוך כרוב ומבשלים עד הבצל שקוף, ערבוב לעתים קרובות, על 5 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
כרובכרוב
חמאהחמאה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מפזרים ירקות עם זרעי קימל ועונה עם מלח ופלפל שחור; יוצקים 1/2 מרק עוף כוס למחבת. להעלות את החום בינוני גבוה ומבשלים עד מרק כמעט התאדה; יוצקים הנותרים 1 מרק כוס למחבת. להחזיר חזיר למחבת, להוסיף פלפלים אדומים וירוקים, לכסות; לבשל עד פלפלים מתחילים לרכך, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפליםפלפלים
זרעי קימלזרעי קימל
מרקמרק
ירקירק
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת