קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

בטטה קארי עדשים עם אורז

בטטה קארי עדשים עם אורז
צריך ללא גלוטן, מוצרי חלב ומנה עיקרית צמחונית? בטטה וקארי עדשים עם אורז יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה זו מכילה כ 23 גרם חלבון 5 גרם של שומן, וסך הכל 565 קלוריות. המתכון הזה מכסה %46 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. אם יש לך בצל, ציר עוף, עדשים, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. מתכונים דומים: עדשים וקארי בטטה, עדשים וקארי בטטה, ו קארי בטטה עדשים.

יין מומלץ: ורוד נוצץ, ריזלינג, Gruener Veltliner

רוז נוצץ, ריזלינג, Gruener Veltliner הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. הרוזה המנצנץ עם 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
שושנה מבעבעת
שושנה מבעבעת
זוהר, blushcolor עם perlage עדין מפתה נעים, אינטנסיבי, פירותי על האף; מעורר זיכרונות של פרחים wisteria ותפוחי Renetta מעורבב היטב נעים להפליא; רך וחלק על החיך עם הערות פרחוניות רמז של שקדיםמצוין כאפריטיף וליווי אידיאלי למתאבנים, ריזוטו, פרחי קישואים מטוגנים ודגים בגריל